- Chapter five.
Naomi lag onderuitgezakt in de sofa, met een dekentje strak om zich heen geslagen. Op tv was niks interessants, dus ze zapte maar van kanaal naar kanaal. Anna had zich al een halfuur niet laten zien. Ze had zich opgesloten in haar kamer. Het enige wat er op wees dat ze er was, was een constant gestommel en af en toe een gesmoorde vloek. Fronsend keek Naomi op toen ze eindelijk de deur hoorde opengaan. Met open mond kwam ze overeind toen ze haar vriendin in de deuropening zag verschijnen.
“Holy sh…Anna, hoe zie jij eruit!?”
De blonde twintigjarige droeg een zwart kanten babydoll, die haar felrode lingeriesetje duidelijk liet zien. Daarover had ze een rode zijden kamerjas aan, die ze losjes om haar middel geknoopt had. Aan haar voeten had ze gewone slippers. En ze had zich duidelijk opgemaakt. Haastig trok Naomi het dekentje nog wat strakker om zich heen en kwam overeind. Anna grijnsde even, knipoogde en trippelde naar de keuken. Als een gek begon ze alle kasten open te trekken.
“Anna, waar ben je in godsnaam mee bezig?”
“Waar staat die pot augurken?”
“Anna!”
Met een ruk keek ze op van haar zoektocht. Als haar stem zo scherp klonk, kon ze maar beter aandacht aan haar schenken. Met een onschuldige glimlach keek ze haar aan.
“Ja?” vroeg ze poeslief.
“Je gaat naar Benedict, is het niet?”
“Misschien,” antwoordde Anna met lichtjes getuite lippen.
“Lieve heer in de hemel,”
Zuchtend liet Naomi haar hoofd in haar handen vallen. Één dag, één dag en ze ging de man al storen op zijn rustige avond. Met haar kin in haar hand sloeg ze haar vriendin gade. Uiteindelijk vond die de pot augurken. Met veel moeite probeerde ze die open te draaien, wat grandioos mislukte.
“Perfect,”
Ze keek Naomi even tevreden aan. Snel wierp ze een blik in de spiegel die in het halletje hing. Haar vingers woelden door haar hare, waardoor het lekker wild kwam te liggen. Met een opgewonden zuchtjes rechtte ze haar rug.
“Naomi, lieverd, misschien tot morgenvroeg,”
Ze knipoogde nog een laatste keer naar haar beste vriendin en verdween toen in een wolk van rozenparfum door de voordeur.
Reageer (1)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Oh, my God. Dit is echt geniaal, Anke. Absoluut, honderd procent pure genialiteit. Echt waar, dit verhaal is gewoon alle hilariteit, genialiteit en liefde op één stokje. Ik vraag me af hoe dit nog allemaal gaat aflopen, aangezien ik daar nog geen suggesties rond gedaan heb xd Het zou grappig zijn als Benny gans begint te janken omdat zijn vriendin het net uitgemaakt heeft of zo xd. Arme Anna, komt ze helemaal seksueel gefrustreerd naar de man van haar dromen toe en dan blijkt hij een enorme huilenbalk te zijn... Ach, het schept een band, tho xd. Volgens mij heb ik jouw treiter-plannetje door. Ik weet dat je al verder geschreven hebt, maar je wilt het gewoon nog niet activeren gewoon omdat je weet dat het op mijn zenuwen werkt xd. Wel, ik kan je informeren dat het aan het lukken is en dat je het ondertussen mag afblazen, want ik weet dat je dat niet kan volhouden. Ik weet goed genoeg dat je mijn reacties zo leuk vindt, te leuk om echt lang te wachten met het activeren van het volgende deeltje ^^ So, my love, please do carry on. Dit verhaal is echt absoluut geweldig en ik zou ermee gaan trouwen als dat legaal was.
1 decennium geleden