Ik open de deur, voor het huis staat een vespa "Is that yours?" "Yes, do you like it?" vraagt hij met een hoopvol gezicht. "Yeah those are my favorites!" Stel ik hem gerust. Niall tovert twee helmen te voorschijn. Hij gaat zitten, haalt de vespa van z'n standaard en klopt met z'n hand achter zich. "Come on, let's go." glimlacht hij. "This gotta be a dream, sitting on a vespa with the cutest boy ever!" Ik zie dat Niall rode blosjes op zijn wangen krijgt. Ik ga achterop zitten en sla mijn armen om Niall heen. We rijden weg, ik zie dat hij een kleine gps heeft. Hij heeft wel veel moeite voor me gedaan denk ik nog.
Bij de bios zet Niall zijn vespa opslot met een hangslot. Terwijl we naar binnen lopen zeg ik "I know a movie that we could see, Alvin and the chipmunks 3." "What a great idea!" zegt hij met vrolijk terug. We lopen naar binnen "How expensive will it be?" en ik pak mijn portemonnee. Niall kijkt me aan, "Are you crazy? I'll pay for you." Snel stop ik mijn portemonnee weer weg. "You go get in the cinema, I'll be there in a second." zegt Niall tegen mij, ik neem mijn kaartje aan en loop naar zaal 6, waar de film draait. Ik zoek de mooiste plaatsen en ga dan lekker zitten. Ik zit een beetje zenuwachtig heen en weer te schuiven als Niall eraan komt. Hij heeft twee flesjes cola en een bak popcorn bij zich. Zijn ogen speuren de zaal af, na een tijdje ziet hij mij en loopt naar me toe. Hij ploft naast me neer. "omg that is really nice! And I really have to learn how I can speak better english." zeg ik met een beenkelijk gezicht. "Ow at least I can understand you. And I am learning to speak a little Dutch." zegt Niall trots. "Great!" De film begint. We lachen veel en in de pauze leren we elkaar een paar woordjes. Dan gaat de film weer verder.

Reageer (2)

  • fetusharry

    ALVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!~xD

    1 decennium geleden
  • fetusharry

    VESPAAAAA <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen