Prologue.
Hoe moet ik beginnen?
Ik zat hier nou al een paar dagen en begon gek te worden.
Samen met een jongen die ik niet mag en ook nog niet eens ken.
Mijn eerste indruk van hem was dat het een jongen was die overal mee wegkomt door alleen maar schattig te kijken.
En dat haat ik he, zulke personen.
Maar goed het enige wat ie me verteld heeft is zijn naam en dat hij van zingen houd, wat hij goed kan overigens.
Ook vertelde hij dat ie in een band zat met xFactor, maar dat ze uit elkaar zijn gegaan en hij nu solo is.
Ik herken zijn naam niet, maar dat zou wel aan mij liggen want ik zit niet op het internet en kijk geen tv, van lezen hou ik nou wel weer en de natuur.
Ja ik ben waarschijnlijk de grootste nerd die hij ooit heeft ontmoet.
Aan zijn accent te horen komt ie waarschijnlijk uit Ierland.
Ik zelf kom uit Nederland en wat ik hier in Engeland doe?
Het was altijd al mijn droom om hier te komen en wat me zo aantrekt? Geen idee echt niet. Het enige wat ik nog weet is dat ik hier aangekomen ben en eerst ben gaan settelen in mn nieuwe huisje. Het is echt zo'n cozy huis. Toen later ging ik naar een restaurant; waarvan ik de naam ben vergeten. Ik kwam 3 hele aardige jongens tegen, Louis,Zayn en Harry. Ik weet nog dat ik Zayn de knapste van de drie vond. Ze vroegen waar ik vandaan kwam en wat ik hier deed, ik beantwoordde de vragen en toen vroegen ze of ik mee ging naar hun huis. Ik ging gewoon mee want ja ze leken me aardig. En hoe ik in deze kutruimte ben gekomen ? Dat herinner ik me niet meer. Zouden Louis, Harry en Zayn dit hebben gedaan?
-Hij word beter !
Reageer (1)
yeah zalig geschreven. Eerste abo!
1 decennium geleden