Foto bij Edward, you don't understand what I feel for you. 12

Made by: Nica

Het is veel te lang geleden datk er nog eens een gepost heb, en het spijt me verschrikkelijk :o
dus ik pak nu de draad trug op,
en Lisa, de volgende is voor jou ^^

xVeel plezier ^^

'Maar het doet pijn aan me dingdong! :o' zegt Bill. 'Had daar vanmorgen aan gedacht.' zeg je boos. 'Saphiraaaaa!' smeekt Bill. 'Goh, Bill, ga naar huis en doe een onderbroek aan. Ik ga ff wandelen.' zeg je en je loopt door. Bill zegt nog wat maar jij was al snel verder gelopen. Je loopt het bos in en gaat helemaal naar boven. Wanneer je boven bent ga je op een steen zitten en denkt na. We zijn hier nog maar een dag en er zijn al kapers op de kust die mn konijn pikken ==' hoe noemden ze weer, meeeuh, uh, Jasper, enneuh, Alice enneh, dingeske... Emmett en oh shit, uh, die ene, maaaah.. 'Edward' JA DIE ! Edwa, hé ? Je kijkt achter je en daar staat Edward. 'Hoe wist jij wat ik dacht :o' zeg je verbaasd. 'Ik kan gedachtenlezen' zegt hij. 'COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL x'D' roep je uit. 'Je zit op mijn plekje..' zegt hij. Je staat op, kijkt naar de boomstam waar je zat en gaat terug zitten. 'Je naam staat er niet op' zeg je met een grote grijns. 'Ik kom hier vaak om na te denken.' zegt hij en hij gaat op het mos naast je zitten. 'Maar, waarom komen jij en je broer morgennamiddag niet langs, het gaat donderen..'

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen