Gemaakt door; Lisa

Nica is dus lui x'D

Sttttt niet zeggen ö

Onze excuses voor het lange duren.


Flikker op, man!
“Hoi mam” zeg ik stil. “Haay liefje!” zegt ze blij. “Heb je Ashley gezien? Ze zou jullie zoeken” “Nee, niet gezien.” Antwoord ik “Neen, ik heb haar niet gezien hoor! Zeker niet in het bos!” giechelt Bill.“Wat voeren jullie in je schild?” vraag mn vader. “Niets” zeg ik snel voor Bill weer gaat praten. “Nouja, wij hebben al gegeten want jullie waren er niet.” “Oke, ik heb toch geen trek. Ik ben boven.” “Ik ook!” zegt Bill overdreven geacteerd. Mn moeder knikt traag en trekt één wenkbrauw omhoog. Snel trek ik Bill aan zn arm mee. “Ben je nou helemaal betoeterd?!” gil ik boven. “Wat?” vraagt ie alsof ie niets gedaan heeft. “Jij…. ARGGRMBLEEEE” “Saphira, rustig daar!” roept mam. “Kalf!” gil ik naar Bill. “Waar waar waar?! Mag ik het opeten?” “Jij bent een kalf, kieken” “Maar wat ben ik nu een kalf of een kieken?!” Die gast is serieus gestoord, echt serieus. “EEN KALF!” “Nouuuu” zegt hij eigenwijs. Ik pak hem bij zn kraag en schuif de raam open. “Naar buiten jij” ik duw hem buiten en spring achter hem aan. “Naar.. waar.. gaan.. we?” articuleert hij netjes alsof ik frans praat. “Zie ik eruit als een mongool?” vraag ik droog. “Uhu” antwoord ie droog. “Flikker op.” Bill knikt en loopt door naar het park. “Poep >,<” vloekt hij. “WHOAAATTT?!” gil ik helemaal opgefokt. “Ik ben mn onderbroek vergeten aandoen!” “Zit je nou naakt in je jeansbroek?” “JAAA x’D” “Omigawd -_-“ Ik kan niet geloven dat ik met jou nog een eeuwigheid moet leven >,<” “Ik doe toch niets?” “Nee hoor x’D” “Puh” “Wat gaan we nou dooeen?” “Loop nou maar door.” Sis ik.

Reageer (10)

  • GossipGirl21

    super goed joh

    6 jaar geleden
  • Spekkie

    Super

    1 decennium geleden
  • Maboroshi

    Dies goe, snel verder xD

    1 decennium geleden
  • Deathbed

    Damn godd! I need more!
    Plies make it fast!
    (H)

    1 decennium geleden
  • DropDeath

    snel verder
    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen