Gemaakt door:Lisa

De volgende word weer door Nica gemaakt:Y)

Xx.

Screw the bunnythieves
Jasper pov.

“Edward, wat ben je toch onbeschoft” scheld Alice hem toe. “Je staat gewoon aan de boom te kijken naar het meisje maar komt niets zeggen!” vervolgt ze. “Niet iedereen moet me kennen ><” “Nou nee, maar nou kent ze ons en dan leert ze jou zoiezo kennen, en ze zijn ook vampieren!” “Nou nee?” zegt hij droog. “Lieverd laat het nou maar” zeg ik stil. “Maar..” Ik kijk dr in haar ogen waardoor ze van zwart weer naar goudbruin gaan. “Sorry” mompelt ze. Plots hoor ik een harde gil, ik kijk om maar zie niets. Alice, Edward en Emmet kijken ook rond. “Wtf” murmelt Edward uit. “Wat?” “Nou, wie gilt er nu in dit bos? Wie komt hier nu buiten die andere vampieren?” “I dunno x'D” brengt ik droog uit.

Bill pov.

Samen met Saphira drinken we Ashley haar bloed op, had ze maar niet moeten komen. “Jakkes” breng ik moeilijk uit. “Nou nee x']” antwoord Saphira terug. Als Ashley niet meer beweegt laat ik mn tanden weer gewoon worden. “Ieuw” zeg ik vies terwijl ik rondkijk naar een hert. “Wat nu tegen mam&pap zeggen?” “Ze is lekker weggelopen” zegt Saphira vrolijk. “Zijn we eindelijk van dit kreng af x']” Saphira neemt Ashley op haar schouder en dumpt haar in de ravijn naast ons, daar komt toch geen kat, is haar uitleg. Plots komt de hele Cullenfamilie weer aanlopen, deze keer met nog iemand. “Gilde er iemand?” vraagt de jongen. “Edward, stel je toch eerst voor pummel ><” vloekt Emmet hem toe. “Hallo” zegt Edward. “Sorry dat ik me niet heb voorgesteld, ik ben Edward” vervolgt hij zn uitleg. “Proficiat” brengt Saphira bot uit. “Ik ben Bill en dat bot schepsel is Saphira.” vertel ik Edward. Hij knikt, hij staat er wat onhandig bij. Dat zie je. “Nou, ik ben weg.” zegt Saphira, ze geeft de familie een knik en vertrekt. “Sorry.. Ik zal ook maar gaan.” zeg ik snel. Ik loop achter Saphira aan, “Wat is jou probleem?! En dan zeg jij dat ik een mongool ben ><” “Ben je ook x'] Die familie zijn gewoon konijnenpikkers ><” zegt ze. “Omg x'] Daarom doe je zo bot?” Trots knikt ze. “Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! EEN HERT!” gil ik blij. “Omg, we kunnen niet elke dag 3 herten opeten eh debiel x]” “Nouuuu” Saphira lacht, “Kom we gaan naar huis.” Ik knik en loop samen met Saphira naar huis.

Reageer (5)

  • GossipGirl21

    yeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaah super

    6 jaar geleden
  • zottie

    super
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    Verder xD (H)

    1 decennium geleden
  • DropDeath

    snel verder
    xxx.

    1 decennium geleden
  • Diffuse

    Lisa, je hebt gelijk,
    de volgende word door mij gemaakt,
    maar je bent weer serieus melig vandaag ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen