Made by: Nica

ik weet het poepiees, k'heb het wat verwaarloosd, maar wat kan Nica der aan doen dat Lisa meliger is?!ö

Hier is ie dan,
k'hoop dat ie melig genoeg is!:Y)

Nhahaa, k'weet geen titel
"Saphira, hoe kun je dat nu zo in elkaar zetten?" hoor je pap zeggen en een hoop geschuif. "Ooooooh, DA'S HEEL GEMAKKELIJK HOOR PAP!" roep je. "AAAAAAAAAH, IK BEN SNEL!" hoor je Bill krysen terwyl hy heen en weer loopt. Hy loopt dicht by jou. "AUUUW! DAT WAS M'N TEEN SUKKOL!" "Ik Koop.." "JAJA! Je koopt er wel een nieuwe!" gil je lachend. Je gaat naar je kamer. "PAAAAAAAAAAAAP! NU STAAT HY HELEMAAL VERKEEEEEEHEEEEERD!" roep je als je ziet dat je bureau op de juiste manier in mekaar zit. Je rent naar beneden. "PAAAAP, M'N BUREAU IS NIET JUIST!" roep je koppig. "Jawel Saphira." zucht je vader. "Ow ok... Mag ik nu een ijsje?" "Saphira!" "BESTAAT ER AL SAPHIRA-IJS?!" roep je. 'zucht' "Nee Saphira." "Pff.. met jou kun je toch niks aanvangen hé!" zeg je. Je loopt weer naar boven. Je gaat je kamer en ziet Bill op je bed springen. "Biiihiiil, wat doe je?" "Ik lees een boek--'" "Oeeee ^^, welk boek?" "Over ijsjes" Je springt op bed. "Geef me dat boek!" "Nee!" "GEEF ME DAT BOEK!" "Nee!" "Ja!" "Nee!" "Ja!" "Nee!" "SUKKOL, GEEF GEWOON DAT BOEK!" "Ik heb geen boek." "Maar je las toch een boek" "Neee, ik spring op je bed.." "JA SUKKOL, WAAROM ZEG JE DAT DAN NIET!" roep je en je begint mee te springen. "SAPHIRA! BILL! LAAT DIE KAMER MAAR NIET HEEL HOOR!" "OK PAP, WE BREKEN ZE AAAAF!" riep je door het hele huis. "Kan het hier wat stiller?" zei Ashley. "Nee, kont en nu de deur uit!" riep je. Bill keek je raar aan. "Kont?x'D" "Ja, kont, jeweetwel, Ashley - As - Ass - Kont" "IK SNAP HET!" riep Bill trots. "Seutke!" "IK BEN GEEN SEUTKE!" "Wel!" "Nie!" "Wel!" "Nie!" "Wel!" "Nie!" "Wel seutke, punt andere lijn einde van de zin." "Wat gaan we doehoeeeeen?" riep Bill. "Volg my!" Je liep naar straat met Bill als een schoothondje achter je aan. Je liep naar straat. je begon mongolisch te zwaaien. "Wat doe je nou?" "Waar lykt het op?" "Zwaaien naar auto's" "JA SEUTKE! En doe nou mee! Dan lyk ik niet zo schraal!" riep je. Bill volgde je voorbeeld. "Heey, zyn jullie niet die kinderen die in dat bos waren?" je keek op zei, die gast die je konijn had afgepakt stond voor je. "jeppaaa!" zeg je. "Jasper Cullen, aangenaam" zei hij en hij stak zn hand uit. "Saphira!" riep je en je gaf hem een high-five. "IK BEN BILL!" riep Bill als een klein kind. "Myn broer." zei je.


One Member Of The Cullen Family, we already met..

Melig genoeg?

Reageer (8)

  • GossipGirl21

    Yeeeaaaaah xxx

    6 jaar geleden
  • Spekkie

    mwhaahahaa zo melig

    1 decennium geleden
  • Damask

    Nice
    Snel verder (A)

    Xx

    1 decennium geleden
  • BabyPrincez

    OMG dit is echt een hypere quiz..

    i want Edward!! (H)

    verder

    Xx

    1 decennium geleden
  • Caged

    super goed XD
    snel verder

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen