Khoop dat ie melig genoeg is:Y)


x

Een nieuwe kopen xD

Ik loop naar Bills kamer waar Bill weeral superman staat na te doen, “SUPERMAN!” gilt hij luid waarna hij zijn armen spreid en die tegen mijn borst slaagt. “Auw!” roep ik. “Sorry, ik koop er je morge wel een nieuwe” zegt hij serieus. “Sukkol” “Eh nee x'D” zegt Bill truttig. “Trut jong x'D” “Omg --'” “Saphira, Bill, komen jullie eventjes?” “Jup” We lopen samen naar pap toe en kijken hem vragend aan, “Mag ik nu wel een ijsje?” “Nee” “Krijg ik een ijskarretje in mijn kamer?” “Nee” “Wat is er dan?” “Jullie moeten eventjes zelf jullie bureau in elkaar zetten.” “Oke, hoe doen we dat?” “Met de handleiding x'D” “Oki” pap geeft ons elk een doos met onze benodigdheden en we lopen weer naar boven. “Tot zo” Bill knikt en loopt zijn kamer in. Ik loop de mijne in en haal alle planken eruit. “Hmm.. Hoe moet dat hier?” “Aha^^” Ik neem de planken en timmer wat in elkaar. Na een kwartiertje is het klaar.. “Hoe komt het toch dat dat ding scheef staat?” Bill komt de kamer binnen, “Omg x'D wat heb jij die mooie planken aangedaan? x'D” “Eh.:Y)” “Je hebt hetgene waarop je zou moeten werken opzij gezet en een plank van opzij als bovenste plank gebruikt x'D Seutke” “Ik ben geen seutke, sukkol” “Pf” “PAAAP!” gil ik. Snel loop ik naar Bills kamer met Bill op mn hielen. Ik hoor pap op de trap komen en niet veel later. “Godverdomme, kan die nu egt nix in elkaar zetten?” Ik begin te lachen. Bill slaat zijn armen weer wijd open en slaagt daarmee op mijn been omdat ik op zijn bed stond. “AUW!” gil ik. “Sorry! Ik koop er morge wel een nieuwe.:Y)

Reageer (5)

  • GossipGirl21

    Haaahaa echt goed

    6 jaar geleden
  • Spekkie

    xD

    1 decennium geleden
  • zottie

    whaha super
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden
  • DropDeath

    xD oke dan xD
    snel verder
    xxx.

    1 decennium geleden
  • Diffuse

    Nhahaa,
    melig genoeg voor my!

    Iloveyou, x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen