Made by:Lisa

Hii.(H)

We proberen deze quiz een beetje -veel- melig te maken, hopelijk lukt dat een beetje x'D

Kusje, x

ELAND! :'D
"En hier is jou kamer" zegt pap. "Oeh^^ Heb ik een eigen kamer?" "Ja" "Coowl:Y)" "Ik ga Bill zn kamer eens tonen." "Oki, magk een ijsje?" "Nee" "Waarom niet?" "Daarom" Pap gaat uit de kamer. Het huis is best coowl. En we wonen in zo'n groot park^^ I like it^^ Ik loop naar Bills kamer en zie hem daar voor de spiegel staan. "I'm too sexy for my shirt, I'm to sexy for my shirt^^" zingt hij. "Omg x'D" Ik gier het uit, "Wat?" "I'm too sexy for my shirt, I'm too sexy for my shirt x'D" zing ik hem na. "Oh dat, vind je ook niet?" vraagt Bill. "Ik vind dat je beter een shirt aandoet x'D" "Weetje" "Nee, ik weetje niet" "Ik heb honger" "Ik ook, denk jij wat ik denk?:Y)" "JAAAAA!" "Coowl." "Wat denk jij?" "x'D Seutke, kom we gaan eten^^" "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" "PAAAAAAAAPPP WE GAAN DE BOEL VERKENNEN!" gil ik. "OKEEEEEEEEEE" krijg ik als antwoord. Bill&ik lopen naar buiten. "Bill, ben jij verliefd?" "Jaa" "Op wie?" "niemand?" "Wie is Niemand?" "Niemand" "Niemand is ook een naam" "Oke dan ben jij Niemand." "Dus dan ben je verliefd op mij?" "Jaahaa x'D" "Als je mij maar niet pakt x'D" "Damn >.<, dat wou ik juist doen! ö" "Viezerik x'D" "IK KOM JE PAKKEN x'D" gilt hij terwijl hij achter mij begint te lopen. Ik versnel mijn pas en ruik dan bloed^^ "Oeh, Bill, ik ruik bloed" zeg ik terwijl ik stop. Bill stopt ook, "Ik ook^^" "Zoeken:Y)" Ik kijk rond en begin te lopen achter het konijn dat ik zie. Juist als ik het wil grijpen, grijpt een andere jongen MIJN konijn. Hij heeft bruin haar dat zo'n beetje omhoog staat, zijn ogen zijn zwart maar als hij mij ziet veranderen ze in goudbruin. Hij is toch wel redelijk groot.. "HEY!" gil ik. "LAAT MIJN KONIJN LOS!" De jongen kijkt me aan, "Jou konijn?" vraagt hij droog. "JA! Dat is mijn eten!" "Nee, ik had het eerst gezien!" "Rotzak" mompel ik terwijl ik weer naar Bill loop. "Die gast heeft mijn konijn gepikt ><" "GA HEM PAKKEN" "Bill x'D Ik pak geen mensen of dieren x'D" "Aliens dan? Ik denk dat E.T wel eens gepakt wil worden, die word nooit gepakt x'D" "x'D Kom, daar loopt een eland, die kunnen we met twee opeten:Y)" "WHIEEEEE!" Bill rent erachter en neemt de eland vast. Hij brengt hem mee en we bijten tergelijk in het beest. De eland begint te balken maar dat is snel gedaan. "Oeh^^ Die was lekker x'D" "Juaaah-billtrektenthousiastgezicht-" Ik krijg de slappe lach en Bill lacht ook vrolijk mee. "Nog een eland!" zegt Bill dan terwijl hij wijst naar een eland. "DIE GA IK HALEN!" Ik spurt ernaartoe en grijp het dier. Met mijn ene hand houd ik het dier vast terwijl mijn andere hand heen en weer zwiert. "WHIEEEEEEEEE!" gilt Bill als hij het beest in zn aders bijt. Ook ik laat me helemaal gaan en bijt het beest in zijn andere ader. "Dat was lekker:Y)" "Jaaaaaa" gilt Bill. "Shit --'" "Wat?" "Die jongen --', zou hij ons gezien hebben? Hij mag niet weten dat we vampiers zijn ><" "Maar, hij zag er even bleek uit als ons" "We zien wel ><" "Kom we gaan terug naar huis" "Jup" We rennen snel naar huis en gaan uitpakken.

Reageer (5)

  • GossipGirl21

    Hahaa xD

    6 jaar geleden
  • Spekkie

    OMG ik ben nu zoo melig

    1 decennium geleden
  • zottie

    super
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden
  • Caged

    omg zo melig xD

    vind het egt geweldig XD

    omg was die boy edward :O

    ik zou zeggen
    pak em !!

    xD


    xxx

    1 decennium geleden
  • DropDeath

    xD oke in de meligheid moet ik zeggen
    dat jullie heus wel geslaagd zijn hoor :P
    xD snel verder
    xxx.
    Ruby

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen