Made by:Lisa

Forks?
"Saphira?" "Jaa" "Wat gaan we dan eten?" "Iets" "Iets?" "Lekker" "Lekker?" "Bloed" "Bloed?" "Bill, stop daarmee x'D" "Bill stop daarmee" Ik laat mijn ogen naar rood kleuren en kijk Bill aan. "Hoe doe je dat?" "Hoe doe je dat?" zeg ik Bill na. "Stop met mij na te zeggen" "Stop met mij na te zeggen." "Humf." "Humf." "Wat gaan we nou eten?" "Iets" "Iets?" "Lekker" "Lekker?" "Bloed" "Bloed?" "BIIIIIHHIIIILL x'D" "JAAAHHAAAA?" gilt Bill in mijn oor. "Kan je me ineens een hoorapparaat geven? --'?" "Waarom?" "Je gilt hard man --'" "WHIEEEEEEEEEEE!" gilt Bill in mijn oor als hij een hertje ziet lopen. "Loop er maar achter" zeg ik. "Voordat het wegloopt, dan heb je geen eten" "Oki" Bill begint achter het hert te kopen en krijgt het na een tijdje te pakken. "IK HEB HET GEPAKT!" gilt hij blij. "Ieuw, Bill, jij pakt dieren ofwat?" "Jaa, is daar iets miss mee?" "Dierenpedo ö" "Ik kan het niet helpen" "Biill x'D" Dan ruik ik dat er iemand in het park is. "Bill kom hier!" zeg ik terwijl ik achter een boom ga staan. "Wat is dr?" "Er is iemand" "Wie?" "Moet ik dat weten?" "Ja" "Nee" "Ja" "Nee" "Ja" "Nee" "Ja" "Nee" Plots staat Ashley voor ons, "Jullie moeten van pap mee naar huis komen?" "Krijg ik een ijsje?" "Nee" "Waarom moeten we dan naar huis komen?" "Omdat hij iets moet vertellen." "heeft hij een ijskar gekocht?" "Nee" "Waarom moeten we dan naar huis komen?" "Dat weet ik toch niet" zeurt Ashley. "Pff" Ik loop samen met Bill en Ashley weer naar huis. "Ah, Saphira, Bill." "Heb je een ijskar gekocht?" "Neen" "Wat is er dan zo belangrijk?" "We gaan verhuizen." "Naar het ijsboerke?" "Neen!" "Naar... Het ijslandje?" "Neen, naar Forks." "Hoe kan je nu naar vorks verhuizen? Je eet met een vork." zegt Bill. "Forks!" zegt pap. "Waarom?" "Omdat" "Tja, vrienden hadden we hier niet eh." zegt Ashley. "Spreek is voor uweigen." "Ja idd!" "Mannekes, stop daarmee" zegt pap. "Pap, ik weet niet of je het weet, maar ik ben een vrouw." "BEWIJS" roept Bill. "Seut x'D" "Ik? NAH!" "Omfg, sukkol x'D" "Wat is een sukkol?" vraagt Ashley, "Bill" "Saphira!" "Ja?" "Wat is een sukkol?" "Bill" "Hopeloos kient" "We vertrekken binnen een half uurtje x]" zegt pap. "WHAT?" gillen Bill&ik samen. "WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" gillend lopen we -snel- naar boven. Snel sleur ik een koffer uit de zolder en pak ik al mijn kleren in. "Omfg, kan die klojo dat niet eerder zeggen?" vloek ik. "Blijkbaar niet" zegt Bill. "SUPERMAAAAANNN!" gilt Bill. Hij klimt op het plafond maar dan gaat de deur open. "Blijf zitten!" fluister ik. "Zijn jullie bijna klaar?" vraagt pap. "Bijna" "Waar is Bill?" "Op de zolder een koffer aant zoeken:Y)" "Oh, oke, doe voort ja?" Hij doet de deur weer toe en Bill valt weer naar beneden. "GEK!!" sis ik. "Dat was leuk:Y)" "Ja tuurlijk" "We kunnen ons verstoppen als pap ons zoekt:Y)" "Omg x'D" "Wat?" "Mijn eend is kapot" "Wat?" "Mijn eend is kapot." "Je eend?" "Jaaa x'D" "Seut x'D" "Nee x'D" "Jawel" Bill draait met zijn ogen. "WE GAAN DOOOR!" hoor ik pap roepen van beneden.

Reageer (5)

  • GossipGirl21

    Super en geweldig

    6 jaar geleden
  • DropDeath

    oke xD
    snel verder
    xxx.

    1 decennium geleden
  • Maleficia

    snel verder ! xD
    keimelig xD
    xx

    1 decennium geleden
  • Diffuse

    Lisaaa,
    k'vind dat niet fair,
    gy krygt die alty zo melig, en ikke nieeej!
    Ni faaair!
    xx
    Iloveyou, x

    1 decennium geleden
  • Caged

    xD

    het is weer geweldig :Y)

    snel verder :Y)

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen