Poeps,

Dit is een quiz over Edward Cullen a.k.a Robert Pattinson (:

Intresse, maken!

<33

This is you.

Het lijkt wel een snoepje! Mijn broer, wauw, hij ruikt lekker. Ik ben de enige vampier in de familie, kan je begrijpen dat het moeilijk is om dat te verbergen? Maar mijn broer is zo lekker denk ik! Oeh^^ Bill is echt lekker. Mijn zus, Ashley, daarintegen ruikt naar drop. Jakkes, vies mens dat het is! Ik begin te wippen op mijn wipbal, plots komt Bill binnen. "KIEKEBOE!" gilt hij. Ik flikker van mijn bal, "BIIHIIILL!" gil ik. Hij glimlacht en begint te lopen. Snel loop ik achter hem, te snel. Ik haal hem in. "BOOOEEE!" gil ik. "Wtf! Ik had jou niet gezien!" "Baha, ik ben sneller dan jouuuhoouuu!" zeg ik. "Nu zoek je het!" zegt hij. Snel begin ik te lopen en gillen. "Saphira! Waar ben je nu?" "Ik loop nog steeds" zeg ik terwijl ik trager begin te lopen. Ondertussen sta ik buiten. "SAPHIRA, BILL ETEN!" gilt mam. Ik haak in bij Bill en loop samen met hem naar binnen. Hij ruikt zo lekker. "Heb je reuk op?" vraag ik met een dom gezicht. "Nee" zegt Bill. Ik ruik in zijn nek, ja alleen om zijn bloed te ruiken. "Je ruikt naar een snoepje, Bill" zeg ik met een grijns. "WHIEEEEEEEEEEEEEEEEE" gilt Bill blij uit. "Omfg, kun jij ooit eens normaal doen?" vraag ik met een domme blik. Dan begint Bill te rappen. "Ik ben Bill Kaulitz, alles kits achter de ritz? Yow, Yow, dit is mijn zusje Saphira, ze is hip ze is cool en houd nooit hare domme smoel!" "BILLL!" gil ik. "Jaaa?" zegt hij lief terug. "Idioot" zeg ik droog. "Saphira! Stop met Bill uit te schelden!" zegt mam. "Ajaj kapitein" antwoord ik. Ze lacht naar me en zet de pot eten op tafel. "Spaghetti!" gilt Bill blij uit. Oeh^^ Dat lijkt op bloed! (: "Heey mam, hoe had ik genoemen als ik een meisje was?" vraagt Bill. "Dhenia xD" lacht mam, "En Saphira?" "Lica" zegt mam. "WHAT?" roep ik. "Lica of Nisa xD" lacht mam. "Whaha!! De mijne is toch mooier!" lacht Bill. "Klep toe langharig ventje (:" glimlach ik. Ik eet wat spaghetti wat moeilijk door mn keel gaat. Bloed zou pas smaken. Ik denk dat ik de enige ben in mijn soort. "Lica?" vraagt Bill. "Nee" antwoord ik. "Flauwe" "Janol" "Nisa" "Dhenia" "Oke, jij wint" geeft Bill toe. Ik steek mijn tong uit. "IK WIL EEN IJSJEEE!" gil ik terwijl ik mijn spaghetti uitspuw. "Neen" zegt pap streng. "Jawel:Y)" "Neen" "Hoe kan jij nou weten wat ik wil?" vraag ik droog. "Neen" zegt pap terug. "Zie je wel!" "Ik bedoelde, je krijgt geen ijsje" zegt pap met een droog gezicht.


Reacties?

Reageer (8)

  • GossipGirl21

    Gaafff super

    6 jaar geleden
  • Befour

    Huh, is saphrira nou een meisjee of een jongen>? ;sss

    1 decennium geleden
  • Nimphax3

    cool :)

    1 decennium geleden
  • weneverdie

    gaaaf! :]

    1 decennium geleden
  • xSOUNDTRACK

    Mhihi (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen