Foto bij Chapter 4

“Uhhmmm,
Here I am.
Feel Like the walls are closing in.
Once Again.
it's time to face it and be strong.”

Terwijl ik zong keek ik naar de grond. Toen ik klaar was bleef het stil. Ik keek voorzichtig op en zag ze allemaal, ook Harry, me met open mond aankijken. “You have a beautiful voice. You know that?” zei Harry na een tijdje, “And I’m sorry what I said about fans and that I made you cry because I said that.” “It’s okay Harry. I have those moments too. You say something and later you realise what you said and you find out that you didn’t mean a word of what you said.” “Exactly.” “And thank you Harry for the compliment.” Harry schonk me een scheve glimlach.
You’re insecure, don’t know what for. You’re turning heads when you walk through the do-o-or. Ik werd langzaam rood en pakte snel mijn mobiel uit mijn tas. “Jane.” “Jane, lieverd, waar in godsnaam ben je? Ik sta voor je deur en er doet niemand open en er komt ook helemaal geen reactie vanuit je kamer.” “Mam, rustig. Ik zit vast in de lift.” “Rustig? Ja nu kan ik pas rustig zijn. Peter, ze zit vast in de lift. Lieverd, heb je al gebeld?” “Mam, calm down. Ja, we hebben al gebeld. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen, maar er is momenteel niemand beschikbaar.” “We?” “Ja, we. Ik zit zegmaar vast in de lift met One Direction.” “Jane dit is niet het moments om grapjes te maken.” “Maar mam, ik maak geen grapje. Echt niet. Ik..” Ik keek naar mijn mobiel. Batterij leeg… Heb ik weer. Ik slaakte een diepe zucht.
“But guys, what are you doing here? In this hotel I mean.” “We have a meeting at four o’clock about our upcoming tour.” “Four o’clock? You should better call that you can’t make it because it’s almost four o’clock.” Zayn pakte zijn mobiel en toetste een nummer in. “Hey Paul, with Zayn. We’ve got a little problem.” “…” “Were kinda stuck in a lift.” “…” “That’s okay.” “…” “Okay, bye Paul.” “Guys, the meeting is tomorrow four o’clock.”

Reageer (1)

  • Istina

    Dat is snel geregeld, haha. En Harry is eindelijk een beetje lief bezig =) En eerlijk gezegd ben ik me nu een beetje aan het voorstellen hoe ze dan zou zingen. =x Ja, en dat soort dingen doe ik weer. Vaag kind dat ik ben. Well, you need to go further like.. REALLY QUICK! Dus leg je handen op dat toetsenbord, en laat de toetsen maar flink lawaai maken. ;d Dat is leuk, geloof me. Hehe. Snel verder dus! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen