Foto bij Finally I see you again

In de X Factor studio wacht ik geduldig tot de show begint. Het meisje naast me vraagt voor wie ik kom. 'Niall.' antwoord ik. 'Oh, you mean One Direction? My favorite is Niall too, I wanna be his girlfriend.' Ik lach. 'I'm sorry, but he already has a girlfriend.' Het meisje kijkt me verbaasd aan. 'Really? Is she Dutch?' Ik knik. 'Do you know her name?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'He wants to keep her name secret.' Het meisje kijkt boos. 'I'm gonna kill that bitch.' Dan begint de show en het meisje houdt haar mond. Op het laatst komt One Direction en alle meisjes beginnen te gillen. Ik doe mee alsof ik een gewone fan ben. Als Liam me ziet mimet hij 'meet me backstage' en hij geeft me een knipoog. Het meisje stoot me aan. 'What was that?' Ik haal mijn schouders op. 'I think he likes me.' Het meisje kijkt me arrogant aan. 'You? Haha, I don't think so.' Ik lach. 'I'm sure he likes me, I know him very well.' 'You can't.' Ik schud mijn hoofd. Het meisje kijkt me weer arrogant aan en ik kijk weg. Ze moest eens weten...
Na de uitslag word ik door een bodyguard naar de kleedkamers geleid. Als Niall me ziet rent hij op me af en tilt me op. 'Eef, gelukkig, je bent gekomen! Ik zag je niet in de zaal zitten...' 'Liam wel.' zeg ik lachend. Niall zet me neer en haalt een klein pakje tevoorschijn. 'Happy birthday.' Nieuwsgierig maak ik het open. Het is een armbandje met 'Niall&Eef 4ever' erin gegraveerd. 'Wat lief!' roep ik en ik geef hem een dikke knuffel. 'Ik ben trouwens zó blij dat jullie door zijn.' zeg ik en ik geef de anderen ook een knuffel. Niall gaat zitten en trekt me op zijn schoot. 'We hebben morgen een dag vrij, wat dacht je van een dagje Londen met z'n tweeën?' Ik knik. 'Maar heb je dan geen last van al die fans?' 'Geen idee, we zijn nog niet zo bekend. En alsnog, samen kunnen we alles aan.' Ik knik. 'Dat is waar. Kom je me dan morgen ophalen?' Niall knikt. 'Half 10 bij je hotel?' 'Is goed. Maar ik moet gaan, om half 1 sluit mijn hotel.' Ik geef hem nog een laatste kus en dan neem ik een taxi naar mijn hotel.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen