Foto bij Twintig

Ik merk net dat we officieel hoofdstuk twintig én de magische hoeveelheid van vijftig abo's hebben bereikt. Op naar de honderd! *O*

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Wiarda

    Ergens is het nog best moeilijk om me Harry te kunnen voorstellen als een vader. Dat is zo... niet-Harry-maar-James'ig. En ja, voor mij is dat een correct Nederlands woord. (krul)
    En nu ga ik ook nog reageren op het hoofdstuk hiervoor, want ik betwijfel eigenlijk ten zeerste of Scorpius wel zo overduidelijk heteroseksueel is. En dat heb ik niet eens alleen gebaseerd op het feit dat er "slash" staat in de beschrijving van dit verhaal, en ik eigenlijk al bijna 100% zeker weet welke slash dat gaat worden (en zo niet, dan ben ik bij deze een Albius-shipper geworden en ga ik jou overhalen om deze slash te schrijven, gewoon, omdat dat leuk is :'D). Er is namelijk al eerder gezegd dat James erg veel aandacht van de meisjes krijgt op school, en er ook op ingaat. Scorpius doet dat nieeeeeet. *wordt langzaam hyper* DUS EIGENLIJK IS SCORPIUS HELEMAAL NIET ZO OVERDUIDELIJK HETERO - vraag het anders maar aan Lily, die irriteert zich helemaal dood aan het feit dat Scorpius niet reageert op haar geflirt - EN IK BEN NU HYPER OM TWEE UUR 'S NACHTS.
    En ik vind het trouwens supermegaflikflakawesome dat hoofdstuk 19 voor mij is :3 I THANK YOU. BECAUSE THAT IS JUST SUPERMEGAFLIKFLAKAWESOME.

    ... ik zal nu rustig weer weglopen en doen alsof er niets aan de hand is, voor mijn hyperactieve bui op een vreemd moment op de da- ehh, nacht, uit de hand loopt. Nog een goede nacht, mevrouw Square.

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Yes, ik was wanhoopig aan het wachten op een Albus/Harry scene. Thank you (:
    Verder :Y)

    1 decennium geleden
  • Muze

    Huh, "scorpius moet ergens om drie uur zijn" maar Albus was toch van plan om een bibliotheekrondleiding met Scorpius te doen om drie uur?

    Hemel, volgens mij is dit vor één keer geen arme Albus. Ik vind het zo schattig, dat vader-zoon gesprekje. Al vertrouwt albus de woorden van zijn vader duidelijk niet zo gezien hij het hem maar niet verteld.

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Nice!

    1 decennium geleden
  • Illusie

    Je schrijft echt echt super goed. Dat moest ik even duidelijk maken. En het is zo zielig voor Albus, nadat zijn 'vriend' hem had uitgescholden, en dus moet het allemaal snel beter worden en daarom moet je snel verder schrijven.... =3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen