Really happy birthday
4 weken later, de dag van mijn verjaardag. Vandaag performen de jongens voor de eerste keer live. Niall heeft me nog niet gebeld. Nou ja,ze hebben het vast druk en het is nog vroeg. Hij belt vast nog wel. Op school word ik door iedereen uitgebreid gefeliciteerd en van Jenna krijg ik en shirt met 'Best Friends Forever' erop geschreven. Ik geef haar een knuffel en samen lopen we naar wiskunde De les is toch altijd keten, dus ik koop bij de kantine 3 grote zakken chips en deel uit. Taylor gaat op zijn stoel staan en begint heel hard 'Lang zal ze leven' te zingen. De hele klas doet mee en ik lig helemaal dubbel. Ik hou van deze klas. De hele dag is iedereen super aardig voor me, en iedereen kent me als 'het meisje waar Niall voor gezongen heeft'. Stiekem vind ik het een best leuke bijnaam. Om kwart over 2 loop ik de school uit en Jenna, Madison en Ashley trakteren me op Starbucks. Pas om 4 uur kom ik thuis en als ik de deur open rent mijn broertje op me af. Hij geeft me een cadeautje en rent overhyper de woonkamer in. Lachend pak ik het uit. Het is een dvdbox van Degrassi: The Next Generation. Ik geef mijn broertje een knuffel en loop naar de woonkamer. Mijn ouders geven me een envelop. 'Dit cadeau is van ons en Niall samen.' zegt mijn moeder. Nieuwsgierig open ik de envelop. 'Een ticket naar Engeland voor de eerste liveshow van X Factor?' Mijn vader knikt. 'Je vliegt over 2 uur.' Ik vlieg mijn ouders om de nek. 'Dit is echt het geweldigste verjaardagscadeau ooit! Ik ga meteen mijn spullen pakken.' zeg ik breed glimlachend. 'Hoelang blijf ik daar eigenlijk?' 'Tot morgenavond.' Ik sprint de trap op, pak mijn tas in en bel Jenna. 'Jen! Je raadt nooit wat ik voor mijn verjaardag gekregen heb...' 'Ticket voor de 1e liveshow van X Factor.' 'Hoe weet je dat?' 'Nou, een zekere Niall James Horan belde me en vroeg of je dat leuk zou vinden.' 'Duh! Maareh, tot maandag dus, ik pak mijn tas nog verder in den dan naar de UK!' 'Doe Niall de groeten, veel plezier!' 'Doe ik, doei lieverd!' Ik hang op en pak mijn tas nog verder in. In de auto klets ik aan èèn stuk door. In het vliegtuig zit ik naast een Engelse jongen. 'Hi, how are you?' vraagt hij. Het is een jongen van een jaar of 17. 'I'm fine, thank you. How are you?' vraag ik. 'I'm fine too. I went to Amsterdam for a week. Amazing city. And how about you? You are Dutch, aren't you? You don't have holidays now, do you?' Ik schud mijn hoofd. Yes, I'm Dutch and no, I'm going to London to watch my boyfriend on X Factor tonight.' 'You boyfriend?' 'Yes, he's Dutch too, he's in One Direction.' 'Oh, yeah, One Direction is good. Is Liam your boyfriend?' Ik lach. 'No, no, Niall is my boyfriend.' De jongen lacht. 'Okay, By the way, I'm Cody, and you?' Ik geef hem een hand. 'Eef, nice to meet you.' Cody lacht. 'Nice to meet you too. Where are you from?' 'I'm from Arnhem. Let me guess, your accent sounds like, ehm... I think you're from Doncaster.' 'How do you know that?' Ik haal mijn schouders op. 'I just recognize accents. And how old are you?' 'I'm 15.' 'Really? I thought you were 17. You look older.' 'Yeah, I know. And how old are you? I think you're 14.' 'Yep.' Cody en ik praten nog een tijdje verder, tot we uit het vliegtuig moeten. Cody geeft me zijn telefoonnummer. 'Text me if you want.' Dan geeft hij me een knipoog en loopt weg. Ik hou een taxi aan en ga op weg naar de X Factor studio. Niall, here I come!
Reageer (2)
superleuk
1 decennium geledenCody en is 14, doet me denken aan CS
1 decennium geledenEcht super leuk<3