Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 59

Reacties?
alvast een merry christmas!!! (H)

Als afsluiter gingen jullie geen voetbal doen maar baseballen buiten. Meteen zag je Andrew lachen en je wist maar goed genoeg wat dat wou zeggen. Jeffrey keek even raar en had het ook door waardoor hij ook lachte. Annelies: wat hebben ze met baseballen dan uitgestoken? Andrew: waarom denkt iedereen dat ik het altijd ben? Terwijl de dader daar staat? En hij wees naar jou. jij: omdat je zo kijkt? Annelies: wat deed je dan. jij: gewoon, de bal kwam tegen de leerkracht haar poep. Meteen schoten ze alle 3 in de lach. Jij: ik zei nog zo dat ik niet kon baseballen. Jeffrey: dat is niet waar, het was recht in de roos. Je grinnikte even. Jij en Megan moesten de ploegen kiezen. Jullie moesten eerst een meisje kiezen en meteen koos je Annelies. Toen jullie de jongens mochten kiezen zei je meteen Andrew. Hij gaf je een high five en Megan koos voor Daan. Daarna koos je voor Jeffrey. Toen iedereen in een ploeg stond werd er getost wie mocht beginnen. jij: kop. leerkracht: kop, dat betekent dat jullie mogen beginnen. Als ploegleider moest jij als eerste beginnen van de leerkracht en je zag Megan gemeen lachen. Andrew: en je weet het, recht in de roos. Je lachte eens. Daan zou de bal werpen. Je pakte de bat stevig vast en Daan gooide hem. Je klopte er grandioos naast en zag Daan en Megan lachen. Je voelde je kwaad worden en lette alleen nog maar op de bal die op jou afkwam. Je klopte en hoorde ineens een luide au klinken. Andrew: lopen! Als in trance ontwaakte je en liep tot aan de eerste 2 honken. Je begon dit spel best wel leuk te vinden. Je zag dat er vele moesten lachen om Megan. Ze draaide zich kwaad om naar jou en ook jij begon te lachen. Je zag de afdruk van het balletje op haar voorhoofd staan. Zoals Andrew al zei, recht in de roos.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen