Suprise
Ding-dong... "ROSE DOE JIJ OPEN?" Schreeuwt m'n moeder vanuit de badkamer. "JAHAA!" Ding-dong... "Ik kom al, rustig maar." mompel ik terwijl ik de trap af ren. Ik doe de deur open. "Hello beautiful lady." het is Niall die voor de deur staat, ik kan het niet geloven. "Niall what are you doing here?" vraag ik hem.
Ik was 2 dagen geleden bij een concert van One Direction geweest in Amsterdam en na de show had ik een meet and greet met ze gehad. Toen ik weg moest had Niall mijn adres gevraagt, die ik aan hem had gegeven. Hij gaf me een knuffel en daarna moest ik toch echt gaan, en nu 2 dagen later staat hij voor m'n deur. "Well tonight I am going back to Ireland and I just wanted to see you again." zegt hij met een verlegen glimlach. "Really?" vraag ik. "Ja." hij kijkt me recht in de ogen. "Ow can you speak a little dutch?" vraag ik glimlachend. "Yeah a few lines, for example: wil je met me naar de bioscoop?" het kost hem wat moeite om het te zeggen, maar het klinkt super schattig. "It was a real question." zegt hij daarna. "I would love to." is mijn antwoord. Ik zie dat Niall zucht van opluchting, "Wait a second, I have to tell my mom I am going." zeg ik. "Okay I'll wait." Ik ren naar boven het enige dat door mijn hoofd heen gaat is 'omg omg omg ik heb een date met Niall Horan omg omg omg'. "Mam mam mam mam je gelooft het nooit!" roep ik als ik halverwege de trap ben. "Nou vertel." zegt mn moeder met een zucht. "Niall je weet wel van One Direction, hij wil nu met me naar de bioscoop. Hij staat bij de deur op me te wachten." zeg ik tegen haar. "Ik geloof je inderdaad niet. "Nou ga zelf maar kijken, ik ga even m'n haar wat beter doen." ik loop mijn kamer in, haal even de borstel door mijn haar en nog een beetje mascara op en ik ren weer naar beneden. Mijn moeder heeft Niall binnengelaten en hij zit een beetje zenuwachtig aan de touwtjes van z'n vest te prutsen. "Would you like to drink something Niall." vraag ik. "Uhmm yeah do you have hot chocolate?" vraagt hij. "Ow that's a great idea, I am going to make that." ik schenk chocolademelk in en zet het in de magnetron. "Wich movie are we going to see?" vraag ik aan Niall. "I don't know, haven't thought about it." "Okay we'll see." zeg ik terug. de magnetron piept en ik pak de mokken eruit. "Dank je wel, did I say it right?" vraagt Niall. ik lach en zeg: "yes and alsjeblieft."
Als onze mokken leeg zijn zegt Niall "Shall we go?" "Yeah let's go." zeg ik en loop naar de keuken om de mokken weg te zetten. "MAM WE GAAN!" roep ik naar boven terwijl ik mijn jas aantrek. "Veel plezier and Niall take care about Rose okay?"
Er zijn nog geen reacties.