Luna p.o.v

Ik ben zo verschrikkelijk blij dat collin me mee gevraagd heeft.De volgende dag begin ik dan ook meteen met het voorbereiden voor het bal.Ik moet eerst even op een rijtje zetten wat er moet gebeuren.Een ik kan wel weer eens een opfris curses dansen gebruiken.Twee ik moet goed opletten hoe ik om moet gaan met al die belangrijke mensen en drie en dat is de belangrijkste ik moet een goede jurk hebben!Ik denk dat ik daar maar mee ga beginnen.Ik loop richting het kledingswinkeltje en vind Ame daar.'Ame ik heb je hulp nodig.''Wat is er dan?'vraagt ze.'Nou ik heb je toch verteld dat ik met Colin naar een bal ga of niet?''Nee dat had je nog niet verteld maar wat leuk voor je, ik blijf erbij dat ik het onverstandig vind maar ik hou je niet tegen.''dankje, maar zou je me misschien kunnen helpen met een jurk het is namelijk een heel formeel bal?''Natuurlijk wil ik dat zusje aan wat voor een jurk zat je te denken?''Nou het liefst een lichtblauwe misschien met ook donkerblauw erin maar voor de rest mag jij het beslissen.''Dat is echt leuk ik ga er meteen aan beginnen ik heb zo veel ideën.''Super bedankt lieve Amethyst je bent een super zus.''Geen dank ik doe het graag voor mijn kleine zusje.'Ze geeft me nog even een knip oog en gaat dan aan het werk.Ik loop de winkel uit.Nu ga ik op zoek naar Peter misschien wil hij me wel helpen met dansen.Ik begin mijn zoektocht in de grote zaal waar peter vaak is.Ook dit keer is hij daar en zo te zien heeft hij net rust.'Peter,'zeg ik als ik naar hem toe loop.'Wat is er zusje?''Ik ben door Colin meegevraagt naar het bal maar ik denk dat ik wel weer een lesje dansen kan gebruiken kan je me helpen?'vraag ik.Peter kijkt me verast aan.'Colin heeft je meegevraagt naar het bal?'zegt hij heel verbaast.'Ja dat heeft hij leuk he,'zeg ik heel vrolijk.'Ja zeker leuk maar had het gewoon niet verwacht, maar in iedergeval wil ik je graag helpen.''Dat is geweldig dankje Peter.''Kom laten we naar de kleine balzaal gaan die is wel leeg geloof ik.'zegt Peter.'Oke.'We lopen naar de zaal die ook echt leeg is en we gaan in danshouding staan.'Luna op 3 beginnen we met de menare dans ken je die nog een beetje?''Ja denk het wel.''Mooi dan beginnen we. 1..2..3 nu.'en toen danste we door de zaal ik struikelde nog wel een paar keer in het begin maar naar een tijdje ging het weer helemaal goed.''Bedankt voor het helpen Peter.''Graag gedaan Luna ik denk dat het helemaal goed gaat komen op het bal.''Ik hoop het.'De bel voor het avondeten ging en we lopen naar de eetzaal.

Reageer (1)

  • Allysae

    oeeeeeeeeeee
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen