0.7 Eve.
Ik lig nog steeds in Niall's armen. Hij wrijft geruststellend over mijn rug. 'Het komt allemaal goed, geloof me, de pijn van verlies word minder.' Ik glimlach, en ga rechtop zitten. 'Dankjewel Niall, voor alles.' Niall kijkt me grijnzend aan. 'Graag gedaan, ik moet nu gaan, we eten zodadelijk, maar beloof je me te bellen als er iets is?' Hij kijkt me bezorgd aan. 'Natuurlijk Niall.' Hij staat op en loopt naar de deur, gevolgd door mij. Gauw trekt hij zijn jack aan, en zet zijn verrukkelijke muts op. Niall geeft me een knuffel, en een zoen op m'n blonde haren. 'Je belt hea, als het niet gaat.' 'ja, doe ik.' andwoord ik. Denkt Niall nou echt dat ik 'm om de 2 minuten ga bellen ofzo, hij heeft al m'n shit vandaag toch al aangehoord, niet dat ik 'm daar nog een keer mee wil lastig vallen. Ik kijk lachend Niall na, hij is echt lief. Als ik binnen kom ruim ik gauw de theeglazen op. Grijnzend denk ik na, hoe kan ik Niall nou bereiken. Ik heb zijn nummer niet eens. Ik plof op de bank, en trek de laptop onder het salontafeltje vandaan. Plots zie ik een briefje liggen. Ik open het en zie Niall's handschrift. 24/7! je kunt me altijd bellen Eve! 1234567896 xN. grijnzend sla ik het nummer op, en log in op msn. Ik zie dat Liv online is, en ze begint ook meteen tegen me te praten.
Liv; heee toet, nog overleefd op school?
Eve; ja hoor de heledag met Niall opgeschoten.
Liv; Niall?
Eve; owja, dat weet jij natuurlijk nog helemaal niet, maareh, Niall is die nieuwe jongen, en hij is echt vet lief.
Liv; aaawh, ik wil 'm ontmoeten.
Eve; Kom je morgen op school dan?
Liv; beter van niet, anders worden jij & Niall nog ziek. ;p
Plots voel ik m'n telefoon trillen. SMS! Ik zie dat het van Niall is. Hoe komt hij eigenlijk aan mijn nummer? owja, ik moest het opschrijven in zijn agenda. alles goed? zal ik je morgen ophalen om naar school te gaan? xN gauw druk ik op andwoorden. ja prima hoor, en je mag me wel halen morgenvroeg, want Liv blijft nog een dagje thuis )'; xEve. hup, verzenden. Ik zeg Liv gedag, en wens haar beterschap. Ik ga naar de keuken om eens te gaan bedenken wat ik wil gaan eten. Glimlachend doe ik wat frietjes in de frituur, maar m'n gedachten zijn bij Niall, de jongen die m'n hart helemaal overstuur maakt.
Reageer (3)
Super, ik zie da al helemaal voor mij, mij ik sta dan wel in haar plaats
1 decennium geledenWauw, ik heb net een paar hoofdstukjes gelezen die ik gemist heb, het is echt super!
1 decennium geledenSnel verder! <33
maar ik moet je even bekennen, het is Niall i.p.v. naill... $:
Omg.. hoe goed! Wat een schat is Naill! maar, dat vertel je me wel vaker
1 decennium geleden