POV Elvira.
Sorry voor dat dit hoofdstukje zo kort is x)
Part 8 en 9 zullen wel wat langer zijn.
xo.

POV Elvira
Ik zit op m'n bed. Ik ben nog steeds in shock. Harry en Niall hebben me allebei in éen dag tijd een DM gestuurd. Harry wilt Céline ontmoeten en Niall wilt mijn hulp om Harry te helpen en Céline mag van niks weten. Kan het nog gekker? Ik word uit mijn gedachten geroepen door mijn ringtone die afgaat.
'Hi, we're One Direction. Someone's calling you, answer your phone..' galmt Harry's stem door mijn kamer. Ik kijk op het display en zie onbekendstaan. Ik begin te trillen bij de gedachte dat het Niall kan zijn. Er borrelen zo veel zenuwen op in m'n lichaam dat ik bijna vergeet op te nemen. Liams stukje begint al. Snel neem ik op.
'Hallo'? vraag ik.
'Hello, am I speaking to Elvira'? vraagt de stem aan de andere kant van de lijn. Ik herken de stem meteen. M'n ademhaling versneld. Shit, nee Elvira. Be normal.spreek ik mezelf toe. Ik concentreer me op mijn ademhaling.
'Yes you are, and this is Niall, isn't it?' probeer ik zo normaal mogelijk te zeggen. De stem begint te lachen. 'Yes it is'.
Ik vergeet heel even m'n ademhaling. focus op je ademhalinggaat het door mijn hoofd. Ik krijg hem alweer onder controle.
Het is een paar seconden stil aan de lijn, lang genoeg om weer helemaal normaal te kunnen ademen. Niall verbreekt de stilte.
'Okay, before I tell you about my idea, you have to tell me a few things about you'.
'What do you want to know' vraag ik, en terwijl ik de vraag stel vind ik het de domste vraag ooit.
'Well, I know your name already, eerhm.. How old are you, do you have any hobbies and what kind of music do you like'? vraagt hij.
Ik begin weer met praten. 'I'm 15 years old ,I love to sing and make fun with friends and I'm a big fan of yours and Cody Simpson'.
Niall grinnikt. 'Enough information'? vraag ik er nog snel achteraan.
'So, you like to sing..Do you want to sing for me?' vraagt hij voorzichtig. Ik schrik. Ik, zingen voor Niall? 'No I can't sing now' lach ik.
'Im still shocked about the fact that I'm talking with you'.
'You don't have to be shocked' zegt Niall. 'But I'd understand it. I guess I'll be also shocked if Micheal Bublé called me'. Ik moet lachen.
Het is weer even stil als ik vraag 'Okay, are you going to tell your plans for tommorow now?'.
Yes, but first you have to promise me that you won't tell anybody about this' zegt hij. 'I promise' zeg ik zenuwachtig.
En Niall begint zijn verhaal.

-

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen