Foto bij 9,

Sorry ik heb vakantie, dus ik schrijf echt aan een stuk door (A)
Dus er zullen snel achter elkaar hoofdstukken verschijnen :P

Een vriendin van me is aan een nieuw verhaal begonnen. Het is echt super leuk!
http://www.quizlet.nl/stories/71053/doors-of-truth/

Enora vuurde een straal af. Arlene en Jonas vlogen gelijk in de lucht, en kwamen naast Romy terecht. Ik kwam gelijk in actie. Ik schoot als een gek mijn pijlen af. De pijlen kwamen terecht in de bovenlichamen van de slangendragers, die vervolgens van de muur afvielen. Leo rende op een magiër af en beet zijn hoofd eraf. Het was erg luguber om te zien, al was ik blij dat hij aan onze kant stond. Er kwamen steeds meer slangendragers. Arlene en Jonas stonden of en vuurde samen met Romy een grote straal op Enora af. Enora vuurde samen met twee magiërs een straal terug. Ze kamen elkaar in het midden tegen. Enora was er sterk. De straal zette om in een vlammenzee, waardoor er veel magiërs werden geraakt. Pisces sloeg met haar staart de ene naar de andere neer. Alle magiër vlogen van de muur af. Gemini en Gemini vuurden de ene naar de andere lichtbol af. Toen ineens kwam er een helikopter aangevlogen. Henrik sprong uit de helikopter samen met verschillende magiërs. Virgo was ook erg fanatiek met vechten. Het was echt een bloed bak. Aries werkte samen met Leo. Die twee konden het goed met elkaar vinden. Ze maakten goeie combinaties. Gemini en Gemini werkten zoals gewoonlijk ook goed samen. Henrik stond ineens naast me. ‘Goed om je te zien’ zei hij. Terwijl zag ik Enora wild vechten met Arlene, Jonas en Romy. Ik zag dat ze het moeilijk had. Henrik zag dat ook en ging ze helpen. Ik stond even niet op de lette. ‘Sagi!’ riep Virgo. Ik draaide me om en kon nog maar net op tijd een vuurstraal ontwijken. Ik keek de magiër boos aan en schoot hem dood. Toen ineens zag ik dat Romy weg was uit het gevecht met Enora. Ik schrok me rot toen ik me omdraaide. Ze stond achter me. Ze had een groot roze wapen met een groene punt eraan. Zoals een paard dat kan doen, steigerde ik van de schrik. Ik trapte keihard met mijn voorpoot tegen haar aan. Ze viel gelijk achterover. Snel vuurde ik een pijl op haar af. Ze sloeg de pijl weg met haar zwaard. Toen ineens hoorde we iemand gillen. Het was Pisces. Pisces was ingesloten door slangendragers. Toen vuurde een magiër een vuurstraal op haar af die haar volop in haar gezicht raakte. Ze vloog van de Chinese muur af. ‘Nee!’ riep Aries. Hij rende op de magiër af en beukte ze van de muur af. Aries had alleen niet in de gaten dat Jonas achter hem stond en duwde hem van de muur af. Ik schoot gelijk een pijl op Jonas af. Hij ontweek hem met alle gemak. Hij vuurde stralen op me af die ineens geblokkeerd werden door Enora. Henrik was nog steeds met Arlene aan het vechten. Enora nam het op tegen Jonas. Ik zag Romy vechten met Gemini en Gemini. Met een vuurstraal vlogen ze allebei van de muur af. De enigste die nog op de muur stonden van de sterrenbeelden waren Virgo, Leo en ik. Ik maakten me zorgen om de andere. Leo was ook totaal ingesloten. Ik besloot om hem te helpen. Alleen dat was niet nodig. Want hij had zich al vrij gebeten door de slangendragers heen. Ineens vanuit het niets kwamen er tientallen slagers om me af rennen. Ik schoot er een paar neer. Ik was hopeloos. Gelukkig kwam Virgo boven me vliegen. Ze stak verschillende slagers neer. Ik moest ontwijken voor een zwaard wat naar me toe werd gegooid. Romy had het zwaard gegooid. Het leek wel alsof het gevecht een eeuwigheid duurde. Toen ineens werd Henrik van de muur afgeslingerd door Arlene. Er waren ineens geen levende slangendragers meer. Alleen Romy, Arlene, Jonas, Enora, Leo, Virgo en ik stonden nog op de muur. Enora kwam voor ons staan. Ze vuurde een enorme straal af die geblokkeerd werd door Arlene en Romy. Jonas sprong over ons heen en kwam voor Virgo, Leo en mij te staan. Leo sprong gelijk om hem af, maar dat had hij beter niet kunnen doen. Hij werd doormiddel van een vuurstraal van de muur afgeslingerd. Virgo vloog zo snel mogelijk op Jonas af. Bijna had ze hem neergestoken, maar Jonas was sneller. Virgo had een groot zwaard in haar zij. Ik wist nu wat er door haar heen ging. Ze was vergiftigd door het zwaard. ‘Nee!’ riep ik. Ze veranderde terug en viel bewusteloos van de muur af. ‘Nu is het genoeg!’ brulde Enora. Ze was woest. Ze maakten een enorme vuurbol en vuurde die op Arlene en Romy af die tientallen meters op de grond terecht kwamen. Ze draaide zich om naar Jonas en vuurde ook op hem een vuurstraal. Ook hij werd van de muur afgeslingerd. Enora werd rustig. ‘We moeten zo snel mogelijk naar de sterrenbeelden’ zei Enora. ‘Als jij naar de andere gaat, ga ik naar Virgo’ zei ik. ‘Goed idee’ zei Enora. ‘We komen je ophalen met de helikopter’. Ik veranderde terug en klom de muur af.

Toen in beneden aan kwam zag ik Virgo al gelijk liggen. Bewusteloos. Ik rende naar haar toe. Het bloed stroomde uit haar lichaam. Het zwaard lag naast haar. Ik pakte het zwaard op en speet hem weg. Ik keek angstig om me heen. Een stukje verder op zag ik Henrik liggen. Ik rende naar hem toe. Hij lag erg stil. Toen ik boven hem hing gingen zijn ogen langzaam open. ‘Henrik, ik ben bij je. Rustig maar. Enora komt zo met de helikopter’. Op dat moment hoorde ik een helikopter. De helikopter landde precies tussen Henrik en Virgo in. Enora stapte uit samen met 4 gespierde magiërs. ‘Stap maar in’ zei ze. ‘Wij zorgen wel voor Virgo en Henrik. Je zult vast kapot zijn’. Ik knikte en liep de helikopter binnen. Toen ik binnen lag zag ik Leo, Pisces, Gemini en Gemini en Aries op een rijtje liggen. Ze hadden allemaal hun ogen half open. ‘Gaat het?’ vroeg ik. Alleen Aries gaf antwoord. ‘Het gaat wel’ zei hij. ‘Het lijkt alleen net alsof al mijn botten gebroken zijn’. Op dat moment kwam Enora binnen samen met Virgo en Henrik die gedragen werden door de magiërs. ‘Leg ze daar maar neer’ zei ze tegen de magiërs. ‘Sagittarius, kom jij naast me zitten? We gaan naar de thuisfront van de ecliptianen’. En toen vlogen we weg.

Reageer (3)

  • Gibigianna

    geweldig xD

    1 decennium geleden
  • RedWolf

    awesome!!

    1 decennium geleden
  • Mazino

    super leuk verhaal, heb in een keer het vorige en dit bij gelezen. Je staat tussen mijn Abo's (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen