Foto bij 7,

‘Serieus, hoe groot kan een land zijn’ zei Pisces. ‘Nou zo groot dus’ zei Virgo droog. Ik keek virgo aan. ‘Jij kan het ook niet laten hea, om opmerkingen te maken’ zei ik. ‘Klopt’ zei Virgo. ‘Jongens laten we ons even bezig houden met de sterrenbeelden’ zei Gemini. ‘We moeten er we…’ maar verder kwam Gemini niet. Want in de verte was er een enorme chaos te horen. We draaide ons allemaal om. In de lucht waren er verschillende stralen te zien. Witte en zwarte. We veranderde en rende zo snel we konden naar de plek toe. Toen we aankwamen bij de plek zagen we Henrik samen met magiërs van de ecliptianen staan tegenover de magiërs van de slangendragers. ‘Shit, ze zijn hier dus ook al’ zei ik. We zagen bij Henrik ook een gespierde jongen staan met twee gekrulde hoorns uit zijn hoofd. Achter de jongen stonden twee andere jongens. ‘Dat moet Aries zijn’ zei Virgo. ‘Yes, weer een sterrenbeeld gevonden. We sprongen tevoorschijn en besloten om mee te helpen. Aries was goed in vechten. Hij stormde zo snel als de wind op de slagers af en beukte ze opzij waardoor ze neervielen en het bloed uit hun buik stroomden. Ik schoot mijn pijlen af op de slagers. Toen ineens merkte ik op dat er tegenover Henrik een klein meisje met blonde haren stond. Ze viel Henrik aan. Aries vocht samen met Henrik terug. Ik kon gelijk al wel raden dat ze waarschijnlijk een van de 5 leiders was. Henrik had ons nog helemaal niet gezien. We schoten alle slagers en magiërs neer. Totdat alleen het blonde meisje met 2 magiërs overbleef. Henrik keek verbaasd om zich heen en zag toen ineens ons staan. Toen ineens verdween het blonde meisje samen met de twee magiërs. We liepen naar Henrik en Aries toe. ‘Jongens mag ik jullie voorstellen aan Aries en zijn twee beschermers, Nelson en Niels. ‘Eindelijk hebben we jullie gevonden’ zei Aries. ‘Nelson, Niels jullie moeten met mij mee. Arcomma verzameld alle beschermers. De sterrenbeelden kunnen nu goed voor hun zelf zorgen’ zei Henrik. ‘Nou dat weet ik nog zo net niet’ zei Virgo. ‘Als Enora ons niet had komen helpen waren we er nu niet meer geweest. We moesten het opnemen tegen Arlene en Jonas’. Henriks ogen werden groot. ‘Is Enora jullie komen helpen?’ vroeg Henrik. ‘Ja’ zei ik. ‘Wie was daarnet dat blonde meisje?’ vroeg ik. ‘Dat was Romy’ zei Henrik. ‘Zij is een van de 5 leiders van de slangendragers’. ‘Mooi is dat’ zei Virgo. ‘Nu weten ze alweer waar we zijn’. ‘Ik kan jullie afzetten bij het zuid/westen van China’ zei Henrik. ‘Dat lijkt me een goed idee’ zei ik. Met z’n alleen stapten we de helikopter in.

Na een paar uur vliegen waren we bij onze bestemming. Toen de helikopter aan de grond stond, stapten we uit. Henrik, Niels en Nelson bleven in het vliegtuig. ‘Succes’ zei Henrik en ze vlogen weg. ‘Nou’ zei Aries. ‘Mijn naam is Aries. Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb. Het voelt fijn om bij jullie te zijn’. ‘Welkom. Mijn naam is Sagittarius en dit zijn Virgo, Gemini, Gemini en Pisces. We zijn blij dat we je gevonden hebben’. ‘Dus, wat is jou verleden?’ vroeg Pisces. ‘Mijn verleden is niet zo bijzonder. Ik heb altijd in een huis gewoond beschut tegen de slangendragers. Ik woonde samen met Nelson en Niels. Ze zeiden altijd dat ze mijn oudere broers waren en ik geloofde dat, totdat ik 16 werd. Ik kreeg ineens twee grote hoorns uit mijn hoofd. Ze vertelde me toen alles en we zijn gelijk op zoek gegaan naar jullie. We zijn ook helemaal in Mexico geweest. Maar toen zagen we ineens het nieuws van China. Dus we zijn helemaal naar China toe gereisd. En daar kwamen we dus Henrik tegen. Niet veel later werden we aangevallen door Romy. En niet veel later daarna kwamen jullie’. ‘Je bent wel sterk, gelukkig’ zei Pisces. ‘Dat kunnen we goed gebruiken, aangezien we geen beschermers meer hebben’. ‘Dat blijf ik vreemd vinden’ zei ik. ‘Het moet wel heel belangrijk zijn’ zei Gemini. ‘Als Arcomma het zegt, zal het wel belangrijk zijn’ zei Gemini. ‘Goed waar gaan we nu heen?’ vroeg Aries. ‘Stil is’ zei Pisces. ‘Ik hoor stemmen’. ‘Ik ook’ zei Gemini. ‘Maar dat is mijn broer’. En weer barstte de tweeling uit in lachen. ‘Hou effe je kop oké!’ zei Virgo. Iedereen was stil. Nu hoorde ik het ook. We slopen voorzichtig richting het bos. ‘Als we niet terug komen met goed nieuws, vermoord Arcomma ons nog’ hoorde ik een mannenstem zeggen. Ik herkende de stem. Het was Jonas. ‘Die kleine etterbakken moeten hier ergens zitten. Romy zei dat ze weer verplaatst waren’ zei een stem die ik ook herkende. Het was Arlene. ‘Laten we maar die kant op gaan’ zei Jonas. Ze liepen de andere richting op als waar wij zaten. Toen ze uit zicht waren durfde we pas wee adem te halen. ‘Wie waren dat?’ vroeg Aries. ‘Dat waren Arlene en Jonas. Twee leiders van de slangendragers’ zei ik. ‘Die wil je niet tegenover je hebben staan’ zei Virgo. ‘Zoiets dacht ik al’ zei Aries. ‘Hier zitten jullie dus’. Achter ons stond ineens een magiër. We keken elkaar met grote ogen aan. Voordat we in actie konden komen, rende Aries al op hem af. Binnen een paar seconde lag jij op de grond. ‘Wegwezen hier’ zei Aries.

Pas na lang rennen stopten we. Ook Aries kon ons tempo makkelijk bij houden. ‘Kijk daar in de verte!’ zei Virgo. Helemaal in de verte liep een donkergrijze lijn. ‘Dat moet de Chinese muur zijn’ zei ik. ‘Ik denk dat we daar heen moeten’ zei Aries. ‘Dat halen jullie niet meer’ zei ineens een stem achter ons. We draaide ons om en zagen Jonas en Arlene achter ons staan. ‘Rennen!’ riep ik. We kwamen allemaal in beweging. We renden zo hard we konden. De stralen vlogen rond onze oren. We renden op een rots af. ‘We moeten ons splitsen!’ zei ik. We splitste ons in tweeën. Ik bleef over met Pisces en Aries. Gemini en Gemini gingen met Virgo mee. En hoe kon het ook anders. Wij werden achtervolgd door Arlene. Arlene haalde ons bijna in. We draaide ons om en besloten om het confronterende gevecht met Arlene aan te gaan.

Reageer (3)

  • Gibigianna

    aaaaaaaaaaaah
    spannend!
    sorry dat het zo lang geleden is, maar ik zal het zo snel mogelijk inhalen ;)

    1 decennium geleden
  • RedWolf

    Mijn hond heet Nelson LOL(lol)
    snel verder

    1 decennium geleden
  • 2Gether

    AAAAH!!!
    Ga nu naar schoolfeest. :)
    Snel verder! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen