Foto bij 4

Plaatjuh (: , ik vind het nog steeds te perfect, maar ergens klopt hij wel. (wat vinden jullie, ik wil best nog naar iets anders zoeken $: !)


It's you, it's you, it's all for you.

Als ik de wc uitloop, de jongen achterna, is hij verdwenen. De tafel waar hij aan zat is leeg. Ik kan niet normaal nadenken. Knarsetandend loop ik naar mijn tafelgenoten toe. De rest van de avond hou ik mijn big smile op, en ookal zeg ik het zelf, die is best goed. Half is hij ook wel gemeend, half is hij ook echt. Onder het verwarde zit ook iets van blijheid. De jongen die ik net gekust heb, of die mij net gekust heeft, is de meest een van de meest begeerde jongens van het westelijk halfrond, misschien wel de wereld. Waarschijnlijk weet niemand dit verder. Ik moet blozen. Hij heeft me.
Het eten komt, maar ik heb geen honger. Toch eet ik alles op, het smaakt eigenlijk best wel. Ik laat helemaal niets merken aan Avy, Mary en Daniel.
De avond is verder gezellig, na mijn steak neem ik nog een een of andere heerlijke pudding als toetje.
Als we met mijn enorme koffer naar het huis van Avy, Mary en Daniel, alweer met de metro, begin ik tegen Avy over One direction, ik kan het niet laten. Ik moet zijn naam weten.
'Avy, who are those guys from One Direction ?. The girls in my class can't stop talking about them, but actually I don't know anything about them.
Avy begint te glimlachen.
'So intrested in a boyband hmm ?' Mijn gastgezin wist natuurlijk allang dat ik bi was. 'They became third at the X Factor, they are extremely popular, and have a lot of fangirls.'
Dat van de fangirls had ik al begrepen. 'And do you know their names ?'
Avy schudde vertwijfeld nee.
Hm. Dan maar de onuitputtelijke brond: internet. Ik pak mijn Iphone erbij. Ik sms mijn moeder dat alles goed is, en begin dat op Internet te zoeken. 5 namen schieten in beeld. Liam Payne, Zayn Malik, Harry Styles, Niall Horan en Louis Tomlinson. Vertwijfeld google ik de namen. Harry Styles en Louis Tomlinson waren de twee jongens die bij hem waren. Liam Payne, nee. Dan zoek ik op Niall Horan. De blonde jongen schiet in beeld. Beet. Ik grinnik, ik begin me echt als een wijf te gedragen.
Dan herinner ik me iets. Ik glimlach naar Mary, die me een beetje raar aankijkt, en dan teruglacht. .
Het briefje in mijn zak, ik was het helemaal vergeten. 'Laat niets merken.' dacht ik. Dat briefje kwam later.
Ik opende twitter. Allemaal mentions van vrienden die vragen hoe het is. Ik beantwoord ze, en zoek dan op Niall Horan. Ping, zijn twitter acount floept het beeld in. Ik moet mezelf inhouden om niet te antwoorden:
@NiallOfficial: met someone special today
Wauw.

Reageer (4)

  • Kilgharrah

    plaatje is suprr

    1 decennium geleden
  • fluweel

    aawh, he's special (H)
    Ghehe, hij is best perfect, maar niet overdreven of zo, het is niet storend ;)

    xx

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    ahw ik ga nu eventjes een inhaalrace beginnen en de rest lezen! Maar trouwens over die foto, jep hij is wel eng perfect he;) haha, nee maar ik begrijp wel wat je bedoelt, denk ik;)
    nu ga ik snel verder lezen of misschien morgen ofzo.. in elk geval snel!

    1 decennium geleden
  • unfbieber

    dit is zo lieff <.333
    snel verder nieuwe abbo:)!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen