H18: teehee, PEDOFIELEN ALARM!
Ik zocht naar plaatjes, en toen vond ik dus plaatjes... Alleen dus hele gekke plaatjes. EN HIER TOON IK U: de nieuwe mode van 2012. (sorry als je niet tegen onzichtbare woo-woo's kan! )
TEEHEE, zoals je weet, zijn wij niet verantwoordelijk voor mindfucks, dus niet klagen!
De onzichtbare woo-woo's waren te koop, maar marieke heeft die van Sasuke al gestolen. XP (Ze gaat me zo vermoorden..)
En trouwens, lieve mensen, waarschijnlijk posten we nu wat meer, aangezien de wereldverhaart- VERGAAT in 2012. Nee, we hebben gewoon über veel inspiratie. Blijf ons verhaal wel volgen, want binnenkort komt er een hele leuke nieuwjaars-special. Hierin zal je een superleuk hoofdstukje (waarschijnlijk door marieke) vinden! En misschien nog wel wat extra's?!
~~~
Enjoy!
TEEHEE, zoals je weet, zijn wij niet verantwoordelijk voor mindfucks, dus niet klagen!
De onzichtbare woo-woo's waren te koop, maar marieke heeft die van Sasuke al gestolen. XP (Ze gaat me zo vermoorden..)
En trouwens, lieve mensen, waarschijnlijk posten we nu wat meer, aangezien de wereld
~~~
Enjoy!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Yeeeeeey,, LOLLIES!!
1 decennium geledenwow hij is echt weer awesome echt waar fantastisch
1 decennium geledenIk ben eng(hoera)
1 decennium geledenLol
OMG, IK GA DOOD VAN HET LACHEN OM DAT FILMPJE xDxDxD
1 decennium geledenMijn moeder kijkt me aan met een wtf blik
Genius :')
snel verder <'33
HILARISCH
1 decennium geledenGEEF ME MIJN LOLLY'S!
Snel verder onegaai