- Chapter three.
De SUV raasde door het Londense verkeer. Naomi hoopte maar dat ze het appartement levend zouden bereiken. Gelukkig duurde rit maar een kwartiertje. De twee meiden klommen uit de veel te grote auto. Ze hadden geen idee waar ze waren, maar het moest ergens in hartje Londen zijn. Het gebouw voor hun neus ging alle verbeelding te boven. Het was gloednieuw en zag er verschrikkelijk duur uit.
Terwijl de chauffeur de koffers uitlaadde, liepen Anna en Naomi achter Mark en Benedict aan naar de voordeur van het appartementsblok. Opgewonden wandelden ze door de massief glazen deur, de luxueuze inkomhal in.
"All the actors and main crew members are staying here during the recordings. You'll be on the top floor. So if you ever need something, you just to take the elevator to a floor belox you," legde Mark grijnzend uit.
Even wierp Anna een geamuseerde blik op Naomi. Die voelde de bui al hangen. Onopvallend drukte ze haar elleboog tussen Anna's ribben, maar dat kon haar niet tegenhouden van het te zeggen.
"Oh, we certainly will," giechelde ze met een schalkse blik naar Benedict.
Gelukkig had hij zich net omgedraaid om op het knopje van de lift te drukken zodat hij haar veelbetekenende gezichtsuitdrukking net niet zag. In stilte bad Naomi dat er twee slaapkamers zouden zijn in het appartement.
Naomi's wens werd verhoord. Het appartement bestond uit een grote keuken, een woonkamer, twee badkamers, twee slaapkamers en een computerkamer. Het was alsof ze in het penthouse van één of adnere rijke stinkerd terecht gekomen waren. Niet dat ze dat echt erg vonden.
Benedict en Mark gunden hen even de tijd om uit te pakken voor ze de set zouden gaan bekijken. Naomi stond over haar koffer gebogen, nadenkend over wat ze waar in de kast ging hangen toen Anna vrolijk de kamer ingehuppeld kwam.
"Naomi, raad eens wat er in mijn kamer staat?"
Zuchtend keek Naomi op van haar koffer. Dit zou weer wat worden.
"Laat me raden. Een bed?" antwoordde ze met een geamuseerde ondertoon.
"Meer nog. Een tweepersoonsbed,"
Naomi sloeg haar hand voor haar gezicht en schokschouderde van het lachen.
"Oh lieve hemel," gniffelde ze.
Fluitend plofte Anna op de rand van het bed en keek haar vriendin met twinkelende ogen aan.
"Nee, Anna," lachte Naomi op waarschuwende toon.
Om eerlijk te zijn, had ze niet echt zin in haar vriendin's expliciete fantasietjes. Vooral niet als Benedict erin meespeelde. Ze wilde die kerel nog kunnen aankijken zonder hem naakt voor te stellen. Boven op Anna. Een rilling liep over haar rug. Hopelijk zou Anna zich kunnen inhouden. Waarschijnlijk niet.
De twee meiden werden opgeschrikt door het schrille geluid van de deurbel. Anna kwam als eerste overeind en slenterde naar de deur. Al vanuit haar kamer kon Naomi horen hoe ze giechelde voor ze de deur opende. Arme Benedict.
"Are you girls ready? Mark wants to leave for the studios right now,"
"Okay. I'll get Naomi. We'll be down in a second,"
Enkele seconden later leunde Anna grijnzend in de deuropening.
"Kom je nog? Mister Cumberbum verwacht ons beneden,"
Terwijl Naomi langs haar heen liep, schudde ze lachend haar hoofd. Deze twee maanden zouden lang gaan duren.
Reageer (1)
Hahahaha. Ik houd van Anna, wat wilt zeggen dat ik ook van jou houd aangezien jij eigenlijk Anna bent. Ik vind het echt geweldig hoe ze doet tegenover Benny xd. Als je het mij vraagt, lijkt het erop dat hij geluk heeft dat ik er ook nog ben, of Anna had hem al lang verkracht. (Oh, God, wedden dat Anna diezelfde avond nog naar zijn appartement zal gaan?) Anyways, dit verhaal is echt zo fucking awesome. Echt waar. Ik houd er echt zo fucking veel van dat ik er echt geen woorden voor heb. Jij en ik als de hoofdpersonages aan de zijde van een paar van de beste mensen aller tijden, met jouw schrijfstijl en geniale hersenspinsel, ik kan gewoonweg niet anders dan hiervan houden. Het is echt zo geweldig goed. uhgrieuhgurehguoerhurejhugoi
1 decennium geleden