Foto bij OO6.

POV Niall
Als we na het optreden wat hebben gedronken neem ik Harry even apart.
'What's the name of the friend from Céline again?'vraag ik aan Harry, die opnieuw zijn mobiel checkt om er vervolgens achter te komen dat hij nog steeds geen DM terug heeft.
'Her name is Elvira and her name on twitter is @xElvira' zegt Harry. 'Okay, and in witch way do you think she can help you?' vraag ik. Harry haalt zijn schouders op. 'I have no idea.. I'd want to meet Céline so desperately, but I want to make it a suprise for her, so it has to be secret.' Ik knik naar Harry. Ongelofelijk dat hij zo ver wilt gaan voor en meisje die hij nog nooit heeft ontmoet.
'I wish I could help you' zeg ik tegen hem. Harry glimlacht en kijkt voor zich uit. Ik ga een beetje achterover geleund tegen me muur staan. Opeens krijg ik een idee. 'Wait, i CAN help you, let me take the lead Harry. I have an idea.'
Ik zie dat Harry eerst even twijfelt, maar hij stemt uiteindelijk wel in.
'I trust you Niall' zegt hij. Ik loop naar hem toe en geef hem een vriendschappelijke knuffel.
'By the way, you have to tell the others about it. They don't know anything yet'.
Harry moet lachen. 'Let's get inside the bus, the others are already there. I'll tell them the whole story'. Ik knik instemmend en ik loop met hem mee naar de bus.

Als iedereen bij elkaar is geroepen is iedereen nieuwschierig. 'What do you want to tell us Harry?' vraagt Liam. Ik geef Harry een schouderklopje en ik ga ergens anders zitten. Zayn kijkt me vragend aan. 'I already know the story, go listen to him' zeg ik tegen hem. Zayn richt zich weer en terwijl Harry zijn verhaal begint zoek ik Elvira's twitter op. Ik moet lachen om haar locatie: omw to Nandos with Niall ♥ . Ze heeft mijn solo uit One Thing als bio. Ik vergroot haar icon en ze een meisje met een bos krullen op het scherm van m'n Blackberry. Bovenin de foto staat een stukje van Another World, het stukje wat mijn solo is. Ik denk ik dat hier maar uit moet opmaken dat ik haar favo-bandmember ben?
Ik besluit om haar ook een DM te sturen.
Ze zal vast erg shockedzijn. Een DM van Harry èn van mij, in een dag tijd. Voordat ik haar een DM ga sturen bedenk ik dat haar wel eerst moet volgen, anders kan ze mij niks terug sturen. Ik druk op haar follow knop en begin de DM te schrijven.

Direct Message to @xElvira :
Hey, Harry told me you didn't sent him something back, so that's why I sending this to you now. I'm helping Harry with mission-Céline. Wanna join? x
Ik lees het berichtje nog een keer over en ik druk op send
Ik wacht geduldig af en ik luister waar Harry ongeveer is met zijn verhaal. De jongens luisteren aandachtig. Ik kijk weer naar mijn Blackberry als ik zie dat er een nieuwe DM binnen is gekomen.

Direct Message from @xElvira :
Hi Niall, yes ofcourse I want to join! I've tried to sent Harry something back, but he's forgotten to follow me first, so I coudn't reply him!

Wat een domme actie van Harry is dat toch ook, om haar vergeten te volgen. Ik moet er in mezelf om lachen. Wat is een makkelijkere manier om met haar te praten? Via DM was best wel onhandig. Zal ik haar gewoon bellen? Ze zal misschien wel een beetje geschokt zijn als ik haar bel, maarja het is wel het makkelijkst. Ik zet mijn mobiel op onbekend en stuur haar een DM met de vraag naar haar nummer.
Niet veel later stuurt ze er eentje terug met haar nummer erin.

Direct Message from @xElvira: omg, sorry I'm a bit shocked.. But yes you can call me. My phonenumber is; 0658974231 x.

Ik sta op. 'Be right back boys, I have to fix something'. Ik loop zonder op een reactie te wachten de bus uit en toets Elvira's nummer in.

-

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen