Hoofdstuk 27
Tijdsprong 5 jaar later.
Blaise is nu getrouwd met Jill en ik ben op weg naar Draco hij zei dat het belangrijk was. Ik ren door het bos en als ik op ons geheime plekje aankom zie ik honderden kaarsen in de lucht zweven en duizenden lichtjes in de waterval en het meertje. Ik loop naar Draco toe en geef hem een kus. Dan haalt hij een doosje uit zijn zak en gaat hij op één knie zitten. ‘Oh mijn god ik ben aan het dromen.’ Denk ik. “Lieve Sky, we zijn nu al zeven jaar samen en we hebben veel avonturen beleeft en ik wil er nog meer beleven samen met jouw en het eerste avontuur die ik wil beleven met jou is een huwelijk dus wil je alsjeblieft met me trouwen?” vraagt hij terwijl hij me hoopvol aankijkt. Ik Krijg tranen in mijn ogen en vlieg hem om zijn nek. “Ja ik wil met je trouwen.” Zeg ik terwijl er tranen van geluk over mijn wangen stromen. We trouwden en kregen al gauw een heel mooie tweeling. Een jongetje Damian dat betekent zoon van de duivel en een meisje Angel de afkorting van Angelina en het betekent engel. Ja we zijn heel gelukkig nu en er is al die tijd geen oorlog of andere problemen meer geweest. En we leven hoop ik nog lang en gelukkig.
The End
Reageer (1)
ohhh!!
1 decennium geledensuper mooi verhaal
wel jammer dat het is afgelopen.
ga je een nieuwe verhaal schrijven???
xxx