Lieve Abo's.
Ik weet dat ik al grote periode niets meer geplaatst heb, en het is echt heel erg slecht en het spijt me ook. Maar ik zit gewoon slecht in mijn vel, ik heb veel te weinig tijd en ik verzuip in mijn school werk. Ik dacht dat avondschool een eitje zou zijn, maar het is véél zwaarder dan vorig jaar. Ik moet nu zoveel zelf doen, zoveel in mijn vrije tijd. Tijd die ik niet heb. Ik wil zo graag schrijven, maar het lukt gewoon niet. Het spijt me daarvoor en ik hoop dat ik jullie niet nog veel langer laat wachten, want de tijd die ik jullie nu al heb laten wachten is gewoon onredelijk. Ik begrijp ook wel dat mensen hun abo hebben verwijderd, het duurt gewoon te lang. Maar ik hoop dat er toch mensen zullen overblijven en zullen wachten totdat er een nieuw hoofdstuk is.

Liefs x.

Reageer (3)

  • Silla

    Ik vind je verhaal echt geweldig!
    Ik hoop dat je snel nog weer gaat schrijven!
    Ik zal wachten;)
    +abo(H)

    1 decennium geleden
  • XOFABREGAS

    ik verwijder mn abo echt niet!
    je storie is super!
    x

    1 decennium geleden
  • RealThing

    Als er 1 ding is wat ik niet zal doen, is mijn abo verwijderen! Daaar is je story veel te goed voor!
    Ik wens je heel veel succes met je school, plan dingen goed. En dan blijf je op schema!
    Ik zal blijven wachten op een volgend deel!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen