Hoofdstuk 26
“Liefje wordt je wakker we gaan eten.” Hoor ik Draco zeggen. Ik open mijn ogen en kijk recht in zijn blauwgrijze ogen. Ik knik en rek me uit. We staan op en lopen naar beneden waar we de rest aan tafel aantreffen. We gaan zitten en beginnen met eten. “Waar waren jullie dit schooljaar? We kregen van de school te horen dat jullie nooit zijn aangekomen.” Zegt Lucius. “We waren opzoek naar de Gruzielementen die Voldemort had gemaakt en hebben die vernietigt en we zijn langs de Volturi geweest de Koninklijke familie van de vampiers en hebben veel magische wezens opgezocht die ons konden helpen tijdens de oorlog tegen Voldemort. We hebben samen met honderden vampiers en tientallen Shape-shifters gevochten om de school te beschermen zoals jullie hadden gezien en we waren blij dat jullie ons hielpen in de strijd. Zo hebben we alle leerlingen en leraren en zweinstein zelf gered van de ondergang alleen heeft de muur tussen de grote zaal en de hal het niet overleefd.” Dat laatste zegt Blaise terwijl hij mij aankijkt. Ik kijk naar de rest en zie ze vragend naar me kijken. “Ik heb een soort van Voldemort door de muur heen gegooid toen ik mijn woede en verdriet niet meer kon beheersen.” Zeg ik beschaamd. De rest begint hard te lachen.
Er zijn nog geen reacties.