Hoofdstuk 25
Er staan allemaal ouders op hun kinderen te wachten. Als we stil staan doen we het tuig af en geven het aan de machinist. Ik kijk over het perron en zie Narcissa en Lucius al staan. Ik haak mijn arm in die van Jill en loop samen met haar naar Narcissa en Lucius toe. “Hallo Narcissa en Lucius hoe gaat het met jullie?” vraag ik beleefd. “Mijn hemel ben jij dat Sky?” vraagt Narcissa verbaast. Ik knik en zie dat de jongens achter hun staan. “Hoi mam en pap.” Zegt Draco dan. Narcissa en Lucius draaien zich omen schrikken van Draco. “Draco wat is er met je gebeurt en wat heb je aan.” Vraagt Lucius verbaast. “Ik heb een elfenpak aan want ik ben nu een elf geworden dankzij Moon. En ik heb Sky ten huwelijk gevraagd en ze heeft ja gezegd.” Zegt hij rustig. “Wie is Moon?” vraagt Narcissa nu terwijl ze mijn ring bekijkt. “Dat is die witte eenhoorn die de trein trok ze is mijn paard.”antwoord hij. Narcissa en Lucius kijken hem verbaast aan. “Dat is apart zover ik weet was er maar één familie die eenhoorns kon temmen en berijden en dat was de legendarische familie Zabini.” Zegt Lucius. “Ja dat klopt de familie gaf een tweede ketting aan hun soulmates zodat er dan genoeg eenhoorns bleven en de laatste twee Zabini’s staan voor uw neus en ze zijn ookwel bekent als Blaise en Sky Zabini.” Zegt Blaise. Draco gaat achter me staan en slaat zijn armen om mijn middel en begint me kusjes in mijn nek te geven. Ik ga tegen hem aanleunen. “Zullen we dan maar gaan want dan kunnen we eerder op rondtrekreis door Amerika, als dat van jouw ouders mag Draco.” Vraagt Jill. “Pak onze armen maar vast dan kunnen we verschijnselen naar Malfoy Manor.” Zegt Narcissa. We pakken Lucius en Narcissa stevig vast en alles begint te draaien. Als we weer stilstaan en we niet meer duizelig zijn kijk ik om me heen. We staan in een prachtige hal. “Komen jullie dan laat ik jullie jullie kamers zien. En dan kunnen jullie je even opfrissen voor het avondeten.” Zegt Narcissa. We lopen achter haar aan de trap op. Als we de gang doorlopen lopen we de derde deur links binnen. “Dit is de kamer voor Jill en Blaise en Draco liefje wil jij jouw kamer even laten zien aan Sky?” vraagt ze en dan loopt ze weer weg. Draco pakt mijn hand en trekt me mee naar de deur tegenover de kamer van Jill en Blaise. Als we binnenkomen laat Draco zich op bed vallen. Ik zet mijn tas neer en ga naast hem liggen. Ik kruip tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn borst. Ik sluit mijn ogen en luister naar zijn hartslag, en langzaam val ik in slaap.
Er zijn nog geen reacties.