Foto bij OO5.

Voor de eerste keer een stukje in de POV van Niall :)
En sorry voor de kortheid x)
x.

POV Elvira
Als ik de volgende ochtend wakker word schiet Harry's DM van vannacht me meteen te binnen. Eerst denk ik heel even dat het een droom was, maar als ik even op twitter kijk zie ik dat het echt waar is.
Harry Styles heeft me een DM gestuurd omdat hij Céline wilt ontmoeten..
Ik klik op de replyknop en begin aan mijn bericht voor Harry.

Direct Message to: Harry_Styles -
I was a bit shocked when I read your DM..and yes,Céline is my friend
and ofcourse I want to help you!=) x


Als ik op send druk word het bericht maar niet verzonden. In eerste instantie denk ik dat het aan mijn verbinding ligt. Als ik kijk zie ik dat er bovenaan staat: Direct Message can't be send, this user isn't following you.
Teleurgesteld leg ik mijn mobiel weg. Wat nu?

- - - - - - - - - -
POV Niall
Vanavond hebben we ons optreden in België. Het is de eerst keer dat ik in dit land ben. Ik kijk uit het raam van de kleedkamer. Ik ben nieuwsgierig hoe de rest van het land eruit ziet, iets in me zegt dat dit land veel mooier is dan alleen de binnenplaats waar ik op uitkijk.
Ik bedenk me dat ik nog niet precies weet van er nou was met Harry en dat meisje op twitter. Louis had het over een nieuwe crush ofzo.
'Harry, wazzup with you and that girl on twitter yesterday?' roep ik daarom maar naar hem toe. Harry kijkt op.
'Well, I found her in my list of followers, and I kinda like her'.
'Tell me more about her' zeg ik en ik ga er even bij zitten. Harry doet zijn verhaal.

'The craziest thing of all is..' eindigt Harry na 10 minuten zijn verhaal, 'I've send one of her friends a DM on twitter yesterday..'
Ik schrik. 'What did you do?!' roep ik uit, en ik schiet in de lach.
Hoe is ie nou weer op dàt idee gekomen?
'What did you send to her?'
Harry kijkt naar buiten. 'I've send her that I would like it to meet Céline tomorrow, but I had now idea how, so I asked her to help me..'
'Did she send you something back?' vraag ik nu, heel erg nieuwsgierig.
Harry kijkt me een beetje beteurterd aan. 'Nope..' zegt hij. Ik heb medelijden met hem. 'It's gonna be okay Harry, I promise!'

-

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen