0.5 Eve.
De hele dag heb ik nog naast Niall gezeten, en in de pauze's ook. Niall is zo lief voor me geweest. Als ik de school uit loop, voel ik een hand op m'n schouder. Ik draai me om en kijk in de perfecte ogen van Niall. 'Zullen we nog even wat gaan drinken, in starbucks? Ik trakteer.' 'oke, is goed, gezellig' lachend kijk ik 'm aan. 'wat?' vraagt hij verbaast. 'nou, ik vind dat die muts je fantastisch staat.' 'Nou, bedankt, ik vind jou handschoenen ook prachtig' Grijnzend geef ik hem een stomp. Eenmaal bij starbucks aangekomen, houd hij de deur voor me open. 'eh, dankje' zeg ik blozend. 'geen dank' grijnst hij, en hij loopt voor naar een tafeltje in de hoek. We trekken onze jas uit, en ik doe m'n handschoenen uit. Serieus, het best koud buiten. Zwijgend zitten we voor elkaar, ik ben verzonken in Niall's prachtige ogen. Helaas komt de serveerster ons prachtige moment verpesten. 'Wat willen jullie hebben.' Ik kijk haar grijnzend aan, zeker met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo. '2 chocolademelk' andwoord Niall. Als de serveerster weg is kijk ik Niall lachend aan. 'Gaan we tegenwoordig ook al beslissen wat ik wil drinken.' Niall grijnst. 'sorry lieverd, maar de serveerster keek nogal chagrijnig, ik wilde haar gauw weg hebben.' De serveerster komt aanlopen, en zonder iets te zeggen plaatst ze de chocolademelk op het tafeltje. Zwijgend zitten we tegen over elkaar, genietend van de chocolademelk. Plots pakt Niall m'n hand vast. Ik schrik een beetje van z'n onverwachte actie, maar Niall wrijft met zijn duim over mijn handpalm. Zijn handen zijn lekker warm, en ik voel mijn knieën knikken. Niall kijkt me aan, en ik verdrink in zijn ogen. 'Ik weet dat je me nog niet zo goed kent, maar als er iets is kun je altijd met me praten Eve.'
Ik glimlach, 'er is niets Niall, maar ik vind het wel lief van je.' Natuurlijk had ik Niall wel alles willen vertellen, over mama, over mijn leven, over hoe papa mij en mam in de steek heeft gelaten. Maar weetje, de timing is nog niet zo goed, en ik ben niet echt een persoon dat alles meteen verteld. 'Waar denk je aan?' Niall haalt me uit m'n gedachten en kijkt me bezorgt aan. 'Niks' grijns ik, en ik neem gauw een grote slok van de chocolademelk. Niall doet hetzelfde, en ik kijk 'm lachend aan. Ik voel de vlinders in m'n buik kriebelen, en ik zucht. Ik ben gewoon verliefd, en niet zon beetje ook.
ik hoop dat het goed is! tips zijn echt welkom hoor (;
Reageer (1)
Snel verder meisje! Ik ga nu ook gelijk verder met de mijne
1 decennium geleden