Foto bij 5,

Nadat we lang gerend hadden stopten we. We keken elkaar eerst een tijdje aan. ‘Eindelijk hebben we je gevonden’ zei ik. ‘We hebben lang naar je gezocht’. ‘Wij ook naar jullie’ zei Pisces. ‘Waar zijn jullie beschermers?’ vroeg Karin. ‘Die moesten naar de ecliptianen komen van Arcomma’ zei Virgo. Karin en Kim keken elkaar aan. ‘Dat kan geen goed nieuws zijn’ zei Kim. ‘Meer weten we ook niet. Ze zijn meteen vertrokken toen de ecliptianen ze kwamen halen’ zei Gemini. ‘Hopelijk komen ze snel terug’ zei Virgo. ‘Hoe is jullie verleden eigenlijk?’ vroeg ik aan Pisces. ‘Nou even denken hoor’ zei Pisces. ‘We woonden in een grotere stad in China. We woonden in een grote flat op de 23ste verdieping. We leidde een normaal leven op zich. Het werd alleen anders toen ik 16 werd. Ik kreeg ineens een levensgrote staart en vinnen. Karin en Kim legde me alles uit. Een paar maanden later zagen we dat er in Mexico een weeshuis was verwoest en een normaal huis. We dachten gelijk dat jullie het waren. We wilde naar Mexico gaan, maar we werden tegen gehouden door de slangendragers. We hebben veel moeten vechten tegen magiërs, slagers en Jonas’. ‘Jonas?’ onderbrak ik haar. ‘Jonas is een van de 5 leiders van de slangendragers. We hebben al veel last van hem gehad. Hij was een tijdje weg. Maar toen kwam hij toch weer terug. Hij was de oorzaak van het vuur’. ‘Wij hebben ook al is gevochten tegen een van de leiders’ zei ik. ‘Arlene heette ze. Ze is ongelooflijk sterk’. ‘Jonas ook’ zei Kim. ‘Onderschat de slangendragers niet. Ze zijn echt met vele. Hier in China stikt het ervan. We moeten hier zo snel mogelijk weg. Hier zullen we het niet lang overleven. De grote leider van de slangendragers heeft allang weer nieuwe magiërs hierheen gestuurd. Laten we snel verder gaan’. ‘Mee eens’ zei Virgo. En snel liepen we verder het bos in.

Twee magiërs kwamen op Jonas aflopen. ‘Ophiuchus heeft ons gevraagd om je te komen halen. Hij wil je zien’. ‘Waarom?’ vroeg Jonas. ‘Dat heeft hij er niet bij gezegd’. Met tegenzin liep Jonas mee naar het vliegtuig. Hij stapten in. Na een lange reis kwamen ze aan in de woestijn. Ze keken om zich heen. Voor hun verscheen een portaal. Ze liepen naar binnen. Ze kwamen terecht in de vieze ondergrondse gangen. Ze liepen naar de achterste kamer. Daar kwamen ze in de ruimte waar 1 grote stoel stond met 5 stoelen er voor. ‘Heer, u wilde mij spreken?’ vroeg Jonas. ‘Hoe is het met de sterrenbeelden, Jonas?’ vroeg de gedaante in de stoel. Jonas keek naar beneden. ‘Ik ben ze kwijtgeraakt’ zei jonas. ‘De zijn nu met z’n vijven bij elkaar’. Arlene begon Jonas uit te lachen. Jonas keek boos naar Arlene en toen veranderde zijn gezicht. ‘Wat me wel was opgevallen, is dat Sagittarius leeft’. Arlene’s gezicht vertrok. ‘Arlene!’ brulde de gedaante. ‘Ik kan ook helemaal niets aan jullie over laten hea. Jullie weten hoe belangrijk het is om de sterrenbeelden uit te roeien. Ze mogen niet met z’n twaalven bij elkaar komen. Ze zullen samen met alle ecliptianen hierheen komen om ons te verslaan. Gelukkig heb ik, Ophiuchus, een geweldig plan. Met de dag groeit ons aantal. En op een dag zullen wij de aarde overnemen. Maar dat zullen eerst de ecliptianen uit de weg geruimd zijn. Arlene, Jonas jullie gaan terug naar China om te sterrenbeelden te vinden. Romy, jij gaat op zoek naar de schuilplaats van de ecliptianen’. Een klein meisje met blond haar kwam uit de derde stoel gestapt. ‘Natuurlijk heer’ zei Romy. Ophiuchus keek Arlene en Jonas aan. ‘Stel me niet teleur’.

We liepen nu over de bergen. Eindelijk weg uit het bos. We konden nu over een gedeelte van China kijken. Er waren vooral veel bossen. Er waren geen slangendragers te zien. Toen ineens kwam dezelfde helikopter op ons af. Hij landde voor onze neus. Henrik stapte weer uit samen met twee magiërs. ‘Ik zie dat jullie weer een sterrenbeeld hebben gevonden. Geweldig’. ‘Mijn naam is Pisces en dit zijn Karin en Kim’ zei Pisces. ‘Aangenaam’ zei Henrik. ‘Ik ben Henrik, een magiër van de ecliptianen. Ik zou graag dat Karin en Kim met mij mee zouden willen komen. Arcomma heeft me opgedragen om alle beschermers te verzamelen’. ‘Ow, oké’ zei Kim. ‘Als Arcomma het zegt’. Kim en Karin namen afscheid van Pisces. ‘Wanneer zien wij onze beschermers weer terug?’ vroeg Virgo. ‘Ik heb geen idee’ zei Henrik. ‘Jullie beschermers waren nodig om jullie te beschermen de eerste 16 jaar van jullie leven. Nu zijn jullie alweer met 5 sterrenbeelden, dus kunnen jullie elkaar beschermen. Arcomma ligt jullie beschermers in over de plannen van de slangendragers’. ‘En is dat niet belangrijk voor ons om dat ook te weten?’ vroeg Pisces. ‘Ik denk dat jullie nu eerst moeten focussen om de andere te vinden. We moeten nu gaan´. Met z’n alleen stapten ze de helikopter in en vlogen weg. ‘Nou lekker is dat’ zei Pisces. ‘Nu zitten we dus helemaal zonder beschermers’. ‘Nou wij hebben bijna alleen maar zonder gezeten’ zei Virgo. ‘Laten we maar snel verder gaan’ zei ik. ‘Ik zie in de verte een aantal mannen aan komen en volgens mij zijn dat slagendragers’. ‘Volgens mij heb je gelijk’ zei Gemini. ‘Laten we snel gaan. En snel liepen we verder over de bergen.

Reageer (3)

  • RedWolf

    'Gelukkig heb ik, Ophiuchus, een geweldig plan.' Van een ego gesproken!

    1 decennium geleden
  • Gibigianna

    keisnel verder xD

    1 decennium geleden
  • 2Gether

    :O
    Supersnel verder! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen