Ik liep vanaf mijn kluisje naar de kantine, Ik liep achter een groepje nerds uit de 5e of 6e. Ze waren een beetje dom aan het doen dus ik trok mijn wat is dit nou weer gezicht. Een paar van die jongens zagen dat en moesten een beetje lachen. Ik glimlachte een beetje mee, een van de jongens draaide zich om en keek recht in mijn ogen. Op dat moment werd ik verlegen en draaide me hoofd weg. Wauw wat een lekkerding. Ik liep achter ze aan naar de kantine. Ik wierp nog één laatste blik op de knappe jongen toen ik naar Lauryn en Robin liep. Robin is mijn andere hele goede vriendin van mij, vorig jaar zaten ik en Lauryn ook bij haar in de klas en is ze hele goeie vriendin geworden. Robin en Lauryn zagen gelijk dat ik een beetje in gedachten was. 'MILOUUUUUUU' riep Lauryn in mijn oor. Ik schrok op van mijn gedachten en moest lachen om het hoofd dat Lauryn trok. Ze had een beetje zo'n hoofd van luister is naar me maar dan gek. Ik vertelde ze over dat ik een knappe jongen had gezien. 'Oeeehhwwwww' zei Robin 'nog een knappe jongen in de school' We moesten lachen. Ik, Lauryn en Robin hadden het altijd over knappe jongens. Giechelend draaide we ons naar het raam om naar buiten te gluren. Buiten stond ook altijd een knappe jongen. Lars heet hij. Hij is heel knap met felblauwe ogen en donkere halflange haren. We giechelde en grapte een beetje over Lars tot het einde van de pauze. Ik had nog steeds de andere knappe jongen in mn hoofd. Toen ik naar het lokaal liep zocht ik hem nog in de drukte, natuurlijk zag ik hem niet. Laat maar dacht ik die zie ik niet meer terug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen