Ik was op weg naar school. Ik had mijn muziek aan staan en was zachtjes aan het mee zingen terwijl ik op de fiets zat. Toen ik op school aankwam was het nog vrij vroeg, mijn beste vriendin was er wel al wij waren altijd samen vroeg op school. Ik liep naar der toe en gaf haar een knuffel. Mijn beste vriendin haar naam is Lauryn, ze heeft halflang donker haar op dit moment, Lauryn veranderd der haar nogal vaak en graag. Toen ik haar ontmoette op de eerste dag van de eerste klas had ze lang blond haar. Ze heeft blauwe ogen en ze is een stukje langer dan mij, wat ik niet altijd even leuk vond. We lijken in veel opzichten op elkaar, ik heb ook halflang donker haar wat puur toeval is aangezien ik mijn haar nooit verf. Ik heb alleen donkerbruine ogen. Ik en Lauryn waren beste vriendinnen geworden in de loop van de tijd. We zaten nu in de vier havo. Ik kan altijd alles met haar delen. Liefde voor knappe jongens, Muzieksmaak, liefde voor lekker eten en kledingstyle. Het was altijd Lauryn en Milou, Milou en Lauryn. Iedereen wist dat wij beste vriendinnen waren. Niet dat we alleen met elkaar omgingen, Absoluut niet wij hadden allebij ook nog onze eigen vrienden in de klas, we zaten niet bij elkaar in de klas wel op dezelfde school. Ik en Lauryn liepen naar de kantine om gezellig te kunnen praten en roddelen over van alles voordat de les begon.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen