Foto bij ~11~

hope you like it! <3

Ik zat inmiddels al 3 uur in de ontvangstruimte van het hotel. Ik zat maar een beetje in de magazines die er lagen te lezen. Ik zag er niet uit, mijn hele make-up was uitgelopen en mijn ogen waren helemaal rood van het huilen. In de trein hadden veel mensen gevraagd of het wel goed met me ging, en omdat ik geen zin had dingen te moeten uitleggen zei ik maar dat het wel ging. Zayn had net gesmst dat ze in de auto zaten, dus ze zouden er zo moeten zijn. Eigenlijk wilde ik niet dat Zayn me zo zag, maar ik wist niet waar ik anders heen moest. Opeens hoorde ik buiten meisjes gillen, wat dus betekende dat ze er bijna waren. Ik was bezig mijn Ipod in mij tas te doen toen ik opeens twee armen om me heen voelde. “It’s all gonna be okay.” Zei Zayn terwijl hij me weer los liet en voor me ging staan. Ik voelde weer tranen in mijn ogen komen en ondanks dat ik naar de grond keek zag Zayn het ook. “I promise, It’s gonna be okay.”zei hij nog een keer en hij trok me in een knuffel en zo stonden we een paar minuten. “Shall we just go to my room?”vroeg Zayn en ik knikte ja.

De hele avond bleef ik maar huilen, ik wist niet waarom want ik wilde niet huilen, maar ik kon niet anders. Zayn was zo lief, ik had de hele avond in zijn armen gelegen terwijl hij me probeerde te troosten. Blijkbaar was ik in slaap gevallen want toen ik opeens wakker werd was het 3 uur s nachts en lag Zayn te slapen. Ik lag nog steeds in zijn armen, dat vond ik fijn, het voelde veilig alsof er niets kon gebeuren. Ik was zo moe dat ik al snel weer terug in slaap viel. “Hi babe, did you sleep well?”hoorde ik Zayn zeggen toen ik de volgende morgen weer wakker werd. Ik voelde hoe hij met zijn handen door mijn haar ging. “Yes I did, I can’t even remember I fell asleep. Did you sleep well?”vroeg ik terug. “Yes I did, but the waking up part was the best. I loved waking up with you in my arms.” Zei hij en hij gaf me een kusje op mijn wang. “Do you feel a bit better now?” vroeg hij. “Yes.” Zei ik, veel mee kon ik niet zeggen want mijn stem begon helemaal te kraken omdat ik net wakker was. We besloten om maar roomservice te bestellen en ontbijt op bed te eten. We hadden het heel gezellig en ik vergat alles wat gister gebeurd was. “Do you know you snore?” vroeg ik toen ik me opeens herinnerde dat hij dat deed toen ik midden in de nacht was wakker geworden. “What? I don’t!”zei hij. “Hihi. Yes you do.”zei ik en voor dat ik het wist kreeg ik opeens een kussen in mijn gezicht gegooid door Zayn. Ik keek hem even nepboos aan voordat ik ook een kussen pakte en hem ermee begon te slaan. Op de een of andere manier eindigde ons kussengevecht met Zayn die boven op mij zat. Ik keek in die mooie ogen van hem en voor dat ik het wist had hij zijn lippen op de mijne gedrukt en begonnen we te zoenen.

Reageer (3)

  • HarrysWife

    AWH!
    Vet lief! <333

    1 decennium geleden
  • Crawley

    zayn is zo lief voor haar <3

    1 decennium geleden
  • liesjee16

    Aaahhhhwww so sweet! Zayn is soooo nice to her.
    Hope everything's gonna be allright for her!

    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen