Foto bij Sweet sixtien.

'Renesmee, Jacob! Wat is er gebeurd? Jullie zijn helemaal nat!' Roept Alice.
'Ze hebben een stukje gezwommen.' Lacht Emmett. Wat hem een boze blik van Renesmee oplevert. 'Het was maar een grapje hoor Nessie.' Plaagt Emmett.
Renesmee stampt naar de keuken en gaat daar boos op een stoel zitten. Alice kijkt Emmett en mij met een dodelijke blik aan en loopt naar Renesmee toe. 'Handig gedaan Jacob, nu zijn er twee vrouwen boos op je.' Zegt Emmett. 'Vergeet je niet dat ze ook boos op jou zijn?' Zeg ik terug.
'Tja, ik ga maar eens naar Rosalie, kijken of haar woede weer is gezakt.' Zegt Emmett en ik hoor de lach door in zijn stem. Daar sta ik dan, in het huis van de Cullens, vreemd eigenlijk dat ik het nu opeens zo goed met ze kan vinden. Dat komt natuurlijk door Renesmee, de schat, laat ik maar eens naar huis gaan en haar cadeau halen. Ik verander in een wolf en ren naar huis.
Thuis aangekomen zie ik Seth rondjes lopen, in zijn wolfvorm. 'Seth? Wat doe je hier?' Vraag ik aan hem. 'Ik zoek Leah.' Antwoord hij. Ik zucht. 'Is ze er weer vandoor?' Sinds Sam haar heeft verlaten voor Emely, omdat hij met haar ingeprent is, gaat Leah steeds weg. Het leek een tijd goed te gaan maar nu gaat het weer mis, waarom weet niemand, persoonlijk vind ik dat ze zich niet zo aan moet stellen. 'Ach, joh, die duikt vanzelf weer op. Ga je mee naar het feest van Renesmee?' 'Ja, leuk! Dan ga ik even een cadeautje halen.' Hij rent weg en ik ga naar binnen, ik verander weer in een mens. Waar had ik nou ook alweer haar cadeau neer gezet? Ik zoek zo wel, eerst iets anders aan trekken, ik heb alleen een gerafelde broek aan en daarmee kan ik natuurlijk niet op haar feest verschijnen. Ze word pas zeven maar ziet er al uit als iemand van zestien. Ik ben blij dat ik niet zo lang heb hoeven wachten tot ze volwassen was. Ze gaat dit feest geweldig vinden.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen