Written by Rigby

NEXT DAY
Jane P.O.V.
Na een aanvaring met het slot, opende ik mijn kluisje. De herinnering van gisteren liet me glimlachen. Het was ontzettend gezellig met Zayn en Kiana, en het werd alleen maar beter toen we ook nog eens voor vandaag hadden afgesproken. Mijn kluisje had ik onderhand wel opgeruimt, dus alles was duidelijk te zien. Ook het briefje dat er vanochtend nog niet in zat. Eventjes ging er paniek door mijn lichaam heen. Wie zou er in hemelsnaam een briefje in mijn kluisje stoppen? Ik pakte het briefje eruit en vouwde het open. Er stond een 06-nummer op, en daaronder een berichtje.

Heb je vandaag niet gezien.
Wil je graag weer spreken.
Bel me.
- Logan


Hij had voor een jongen best een sierlijk handschrift, waardoor ik begon te twijfelen of het écht Logan was, en niet een jaloerse Push-up die me in de maling wilde nemen. Na de bioscoop zou ik hem wel bellen.

Deze gebeurtenis zorgde wéér voor een vertraging. Zayn en Kiana zuchtten overdreven. "Sorry, sorry, sorry." zei ik. "Maar... euhh... er zat een briefje in m'n kluisje. Met..." Ik begon te giechelen, net als gisteren. Zayn moest er om lachen, en Kiana gaf zich er ook aan toe. "Met wat?" vroeg ze. "Met ZIJN nummer." fluisterde ik, en begon weer hysterisch te giechelen. Na een minuut had ik mijn gezicht weer in de plooi. "Maar ik bel hem pas vanavond op, aangezien wij, The Three Musketeers, naar de film gaan." Ik deed mijn superieure 'we hebben er zin in' glimlach. Net als gisteren haakte ik mijn arm aan die van Zayn, en Kiana haar arm aan Zayn's vrije arm.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen