Foto bij 1.9

Uren lang dansten ik en Rosalie, maar opeens werd het feest verstoord door geschreeuw verder weg. Mannen en vrouwen schreeuwden in de verte. Iedereen keek elkaar geschrokken aan. 'Wat gebeurt er?' vroeg ik bang aan Rosalie. Ze haalde haar schouders op. 'Weerwolf in het dorp!' schreeuwde een man. Nu begon iedereen ook op het plein te schreeuwen. Een donkere, enorme wolf liep het plein op uit het niets. Hij spong op een oudere man af en beet in zijn schouder. Hij keek op naar de schreeuwende bende die overal liep. Het wond de wolf op en rende naar een groepje vrouwen. Hij sprong erop af, met het gevolg dat er 2 vrouwen onder zijn zwarte harige vacht waren belandt. Ze schreeuwden maar de wolf, maakte snel een eind aan de ene vrouw haar leven, door haar te verscheuren. Ik schreeuwde bang en kreeg koude rillingen. Hij liep recht op Rosalie en mij af. We schreeuwden en sprongen opzij. Hij gromde gevaarlijk en greep Rosalie vast aan haar kleed en wilde haar wegslepen, maar ik kon nog haar hand pakken. Ik schreeuwde terug de wolf haar voor zich probeerte te krijgen. Nu pas zag ik zijn amber-gele ogen, die mij kwaad aankeken. Opeens liet hij Rosalie los en liep nu op Brandon af. Maar het was niet hem dat de wolf wilde. Hij nam het blonde meisje bij haar lange kleed vast in zijn bek en liep ermee het plein af. Het meisje schreeuwde en de roos viel uit haar haar. Sommigen liepen achter de wolf aan om haar te redden. Ik en Rosalie liep ook het plein af. De wolf rende met het meisje het woud in. De dorpelingen keken bang naar het bos. 'Cassidy!' schreeuwde een oudere vrouw huilend op haar knieën. Het was haar moeder. Ik wist niet wat er net gebeurde, en de rest van het dorp ook niet vrees ik.

Reageer (3)

  • Clove8

    Neee !! Laatste hoofdstuk snel verder schrijven hoor;)

    1 decennium geleden
  • filoosss

    Verderrr

    1 decennium geleden
  • Recognized

    Ik heb het net helemaal gelezen en ik vind het echt een leuk verhaal (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen