Cindy
Sterre loopt naar haar toe en vraagt:'Gaat het met je?'
Het meisje kijkt haar met betraande ogen aan en zegt:'Nee niet echt'
'Kan ik iets voor je doen?' vraagt Sterre.
'Jij bent toch Sterre Lichtvoet?' vraagt het meisje.
'Ja hoezo?' zegt Sterre.
'Ik ben Cindy Langpot, ken jij toevallig Patty Park?' zegt Cindy.
Sterre rolt met haar ogen en zegt:'Ja jammer genoeg ken ik die ja'
'Nou zij zit me steeds te pesten bij elke les gaat ze achter of voor me zitten en dan zegt ze de heletijd je ben lelijk en dat soort dingen' zegt Cindy.
'Je moet je niks van haar aan trekken, want tegen mij liep ze ook al te zeuren dat ik niet met Draco om mocht gaan, maar ze is gewoon een arogant rot kind' zegt Sterre.
'Dat is ze zeker' zegt Cindy.
Even later lopen Cindy en Sterre door de gangen van het kasteel op weg naar de grotezaal voor dinner, in de grotezaal is het druk en iedereen praat door elkaar heen Sterre zag Rody zitten en ging naast hem zitten, Cindy kwam naast Sterre zitten, een paar minuten later begon het dinner en daarna ging iedereen weer zijn eigen ding doen.
Cindy en Sterre zatten in de leerlingenkamer wat met elkaar te praten.
'Maar Sterre er wordt gezegt dat jij iets met Draco heb is dat waar?' vraagt Cindy.
'Misschien....' zegt Sterre.
'Niet zo flauw doen vertel' zegt Cindy.
'Nou ja ik weet niet of je het iets hebben kan noemen, we zijn gewoon vrienden' zegt Sterre.
'Ja ja dat zeg jij' zegt Cindy.
'Ja inderdaad het is verder niks hoor echt niet' zegt Sterre.
Er zijn nog geen reacties.