Waarom
Maar het is het begin van iets moois dat gaat komen.
Ik ben sayo .Ik woon ik konoha .Mijn moeder is gestorven toen ik nog maar pas geboren ben.Ik ben 6 jaar .Mijn vader is zeer lief en kent de 3de hokage.
Ik lig te slapen toen ik iets hoorde .Ik rende naar beneden. Daar zag ik mijn vader op de grond ligen het blood lag overal.Maar ik vond geen dader.IK draaide mij om toen zag ik hem degene die mijn vader dode ik kon niets doen.Waneer hij met zijn hande dichter kwam wert hij opeens opzij geduwt en hij rande den weg.Ik keek naar de persoon die mij geret heeft .Ik vroeg naar zijn naam.Hij antwoorde Itachi. Toen ging hij weg. De 3de hokage kwam met zijn mannen aan een zagen het blood.De 3de keek treurig. Ook zijn mannen. Hij kwam naar me toe en vroeg of ik oke was.Er was maar 1 antwoort en dat was nee.Na ik antwoorde barste ik in tranen uit.
3 dagen leter
Ik woon nu bij heer 3de. Hij hat mij ingeschreven bij konoha's school. Ik was een gewone student maar ik prate tegen niemend en niemand wou praten tegen mij omdat ze dachten dat ik mijn vader hat vermoord.Maar dat kon mij niet schelen want ik voelde mij altijd alleen.Maar wie was die jongen, waarom heeft hij mij geret en wie heeft mijn vader vermoord en waarom?
Reageer (2)
Snel verder!!!!
1 decennium geledensnel verderrrrrrrrrr
1 decennium geleden