15
Zoooo veel knappe zingende jongens, niet normaal.
'Niall?' Zeg ik zodra de deuren van de lift opengaan. Morgen gingen we weer weg, dus ik kon echt niet op deze manier met hem reizen.
Ik loop het dakterras op en meteen zie ik hem staan.
Mn hart begint luid tte bonken. Hij staat slechts enkele cm van de rand af.
'niall kom bij die rand weg.' Zeg ik voorzachtig. Het waait hard en ik hoor hem snikken.
Ik ben bang. Wat zou hy gaan doen?
'waarom zou ik naar jou luisteren?" Hoor ik dan. ' jij vertelt alleen maar onzin"
Ik doe een stap dichter naar de rand. 'Blijf weg!" Roept niall me toe.
"rustig" zeg ik. "ik wil alleen praten."
Plots begint niall hard te huilen, ondanks dat ik zn gezicht niet kan zien breekt mn hart.
"ik wil t niet" snikt hy.
"Alsjeblieft nialler...."
"ik wil geen homo zijn!"
Het valt stil. Dit betekende dus dat hij...
"niall.laat me je helpen alsjeblieft.:"
" je kan me niet helpen"
Ik zucht en merk dat het weer verslechterd.
"niall je moet niet zo dicht bij die rand staan." Zeg ik bezorgd en steek mn hand uit. Misschien kon ik zijn vest vastgrijpen.
Plots klinkt er een harde donder en net op het moment wil niall zich omdraaien.
Van de schrik verliest hy zijn evenwicht en ik slaak een gil. "Niall! Kijk uit!"
Reageer (7)
OMYGAWD NIALL *cries*
1 decennium geleden