Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 57

Reacties? (A)

Het was terug maandag. Het weekend was veel te snel voorbij gegaan. Je had tegen je broer gezegd dat Tom en jij nu een koppel waren, iets waar hij heel enthousiast mee was. Je had het jou ouders nog niet gezegd, zeker je vader niet. Je wou eerst nog even afwachten. Je ging naar buiten om je fiets te halen uit de schuur tot je Tom zag staan. Je kreeg een glimlach op je gezicht en gaf hem een zoen. jij: moet jij niet slapen? Tom: ik wou mijn meisje naar school brengen. Je kreeg een grote glimlach op je gezicht en gaf hem nog een zoen. jij: waarmee dan? Tom: met de auto. jij: haha juist ja, dom van me. En je sloeg jezelf even op je hoofd. Tom: jij bent niet dom schatje. Jullie stapten in de cadillac escalade van Tom waarna hij naar jou school reed. jij: dankje om me af te zetten Tom. Tom: om hoe laat heb je gedaan? Dan kom ik jou ophalen. Jij: om kwart voor 4. Tom knikte en gaf jou nog een zoen. Daarna stapte je uit de auto en zwaaide nog eens naar Tom. Je ging richting Andrew, Jeffrey en Annelies toe en stak terwijl een sigaret aan. Je nam een diepe trek en ademde die rustig weer uit. Andrew: jij bent weer vrolijk. jij: ja. Je kreeg een nog grotere glimlach op je gezicht. Andrew: sinds wanneer zet iemand jou af aan school? jij: sinds Tom mij naar school wou brengen. Meteen vloog Andrew jou om de nek. Andrew: proficiat! Jeffrey en Annelies keken jullie raar aan. Jeffrey: waarom proficiat? jij: omdat ik samen ben met Tom. Meteen feliciteerden Jeffrey en Annelies jou ook. Jullie zagen Daan met een blauw oog de school binnenkomen en meteen liep Megan op hem af. Jij: wat staat blauw hem toch goed. Jeffrey: oké Andrew wat heb je gedaan? Andrew: ik heb niets gedaan. Annelies: wie dan wel? jij: mijn broer toen hij voor de deur stond en Tom toen Daan mij kuste in het park. Andrew: wat? jij: je hebt het wel gehoord, het zijn mijn redders. Andrew: er is nog iets hé? jij: misschien dat ik hem daarna nog een schot heb gegeven in zijn edele delen? Je keek de 3 onschuldig aan waardoor ze alle 3 begonnen te lachen.

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    Geniaal vooral die laatste zinnen

    Snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen