Foto bij *40

Oke lieve mensjes, ik ga weer verder. Ik ben inspiloos dus het word dodelijk saai, maar ik kon niet meer wachten... hope you enjoy it though!!(H)

Ik rulde wat gehakt, deed daar kruiden over en voegde kleine blokjes courgette, aubergine, paprika en ui toe. Toen dat goed heet was, deed ik er cous-cous bij en als laatste kokend water. Ik hield erg van koken en wist allemaal makkelijke receptjes voor lekkere gerechten. Terwijl de gehaktprut met de couscous even stond te sudderen, dekte ik de tafel voor mezelf. Ik schepte op en begon te eten. Ik wou net een glas water inschenken, toen er werd aangeklopt. "Binnen!" riep ik en ik at verder. Langzaam ging de deur open en Melody stond in de deuropening. Ze had een ongelooflijk rood hoofd. "HEy, wat is er?" vroeg ik. "Ehm...kan ik misschien hier eten?" "Jawel, maar waarom kom j ezo laat?" "NOu, oke dit gaat heel stom klinken." Melody werd zonodig nog roder.Ik wachtte geduldig af. "OKay ik was aan het koken, maar daar ben ik niet zo goed in, dus na een tijdje brandde alles aan."ZE begon zenuwachtig te giechelen. "Ah op die manier." zei ik. "Schuif maar aan.Ik pak wel even een bord voor je." Ik greep een bord uit de kast en schepte er wat eten op. "Eet smakelijk!" Ik gaf het bord aan Melody en begon zelf ook weer te eten. "Man, dit is lekker!"zei Melody goedkeurend. "Dankje! Ik wil je het recept wel leren hoor." "Ja, is goed." Melody dacht even na. "Anders eten we elke dag samen. Dan leer jij mij koken." stelde ze opgewekt voor. "Ja dat is leuk! Daar zie ik wel wat in." Melody at door en we zeiden een hele tijd niks meer tegen elkaar. "Wat is Carlos voor een persoon?" vroeg Melody ineens, onverwacht. "Ehm...grappig, soms een beetje onverantwoordelijk, maar wel heel lief." zei ik. "Wat dan? Vind je hem leuk?" Melody begon te blozen. "Misschien" mompelde ze. "Je hoeft je nergens voor te schamen, hoor. Carlos is een superleuke jongen! en hij is tenminste single." zei ik. "hmm ja inderdaad. Ik vind het echt kut voor je, Naoom, dat Camille zo bitchy tegen je is." zei Melody medelijdend. "Ach...ik vind wel een manier om haar te laten stoppen." zei ik. Ik negeerde mijn neiging om weer te gaan huilen. "Ja, dat weetik. En als je hulp nodig hebt, ik sta voor je klaar. En Gaab en Nicole zeker ook. En ik denk eigenlijk dat Carlos, Kendall en James ook wel willen helpen." zei Melody. "Het enige wat ik wil is dat Camille ophoud. Ik wil niet dat Logan en Camille uit elkaar gaan, want dat maakt Logan ongelukkig. Dat wil ik niet. Als het aan mij ligt blijven ze gewoon lekker bij elkaar, zolang Camille me maarmet rust laat." zei ik fel. "Okay dat snap ik." Ik stond op en ruimde de tafel af. "Sorry ik heb geen toetje." zei ik verontschuldigend tegen Melody. "geeft niet joh, ik vind het al super lief dat ik bij je mocht eten" Melody hielp me met de afwas. "Wat is dit toch saai..." zuchtte ik, terwijl ik de borden in het afwaswater deed. "Hmmm...ik weet wel iets wat het leuker maakt." Melody liep naar mijn radio en zette keihard muziek aan. Luidkeels meezingend maakten we de afwas af.

"Zo, dat ik klaar."ik plofde op de bank. "Gelukkig." "Naomi, ik hoorde van Gaab dat het morgen de sterfdag van dean is. Wat ga je doen?" vroeg Melody voorzichtig. "Ik ga uitslapen en dan zie ikhet wel. Ik hoef niet naar de studio en Gaab ook niet, dus ik denk dat ik er een gezellige dag van ga maken." "Oke ik ben vrij van school, want er is een of andere studiedag voor de leraren en volgens mij is Nicole ook vrij. Dus ik ga je gezellige dagje nog gezelliger maken." knipoogde ze. "Maar nu ga ik naar mijn appartement, want ik heb nog wat dingen te doen'." Melody stond op en knuffelde me. "Bedankt voor het eten, Naoom. Ik ben blij dat jullie me zo fijn hebben ontvangen" Ik knuffelde haar terug en zei:"graag gedaan hoor. Ik sta graag voor vriendinnen klaar." Ik keek hoe ze naar haar appartement liep en plofte weer op de bank. Ik was uitgeput.

~Sorry dit was echt ubersaai en je mag boos op me worden, omdatik het toch heb geactiveerd. zit al een tijdje helemaal niet lekker in mijn vel xxxx~

Reageer (2)

  • minsung

    snel verder!!!
    love it!(H)
    xx

    1 decennium geleden
  • Lucid

    Is niet leuk!
    IS GEWELDIG!
    Meis, je moet alleen schrijven wanneer je het kunt! Als je problemen hebt of iets kwijt wil, mag je het helemaal uittypen voor me! Ik maak altijd tijd voor vriendinnen!
    xxxHVJ! take care (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen