Foto bij Dublin

Winston <3

zouden jullie mijn story willen promoten?!

Bedankt @jessyjonas voor de reacties!

Toen het concert klaar was gingen we naar buiten, waar de taxi ons naar het vliegveld zou brengen.
De auto bleef in de parkeergarage staan.
*Wel jammer want in de taxi kon ik Fast Life niet opzetten.
Ik was een beetje in mijn hoofd aan het zingen toen we op het vliegveld aankwamen.
We betaalde de taxi en liepen naar binnen om ons in te checken.
Toen we al wat verder waren en ik de winkels zag dacht ik:*yes!* Maar dat was al snel weer weg, want ik bedacht me ook dat alle tijdschriften hier in het frans waren.
"Ach wathever!" zei ik en ik sleurde Karin mee naar binnen. Ik kocht alle tijdschriften waar Joe in stond.
Ik was een beetje plaatjes aan het kijken tot er werd omgeroepen dat we het vliegtuig inkonden.
In het vliegtuig vermaakt ik me prima met mijn tijdschriften en wat muziek.
Toen we lande moesten we nog een stukje met de boot.
Dat was wel leuk want ik was nog nooit op zo'n soort boot geweest.
Toen we daar aankwamen bracht de taxi ons naar het hotel.
We zette onze koffers neer en besloten Dublin maar te gaan verkennen.
Het was een hele leuke stad, maar dat vind ik altijd van steden waar ik nog nooit ben geweest.
Ik was de hele dag vrolijk en totaal niet moe van het vliegen.
Waarschijnlijk door de adrenaline voor Joe morgen.
"Ik wil dit vaker doen!" zei ik tegen Karin. "Ja, dan hebben we ook wat vaker vakantie." zei Karin.
Ik lachte, *mijn week is geweldig!*
Toen we in het hotel terug kwamen kleede we ons om en besloten te gaan eten,
bij een restaurant dat we waren tegen gekomen.
Het was heel gezellig, maar na het eten besloot ik om naar bed te gaan.
Nu was ik toch redelijk moe en morgen moest ik fit zijn!
Ik deed mijn lenzen uit en haalde mijn make-up eraf.
Ik kroop in bed en schreef nog in mijn dagboek.
Toen ging ik liggen en probeerde te slapen, wat tot mijn grote verbazing niet lukte.
Ik pakte mijn mobiel en keek even op Imagine Jonas, daar stonden echt de raarste dingen op,
maar ook hele leuke dingen waar ik al heel lang van droomde zoals:
#Imagine
Je word wakker en kijkt naast je, tot je grootste verbazing ligt Joe naast je.
Daarna keek ik nog op twitter en op mijn Joe app.
Daarna probeerde ik nog een keer te slapen, dit keer met succes.
Ik droomde over Joe natuurlijk, maar ik vertel mijn dromen aan niemand.
Soms schrijf ik ze op en soms niet. Ik droom vaak de raarste dingen, vandaar dat ik het niemand vertel.
Toen ik wakker werd kleede ik me meteen aan en wachtte op Karin om te gaan ontbijten.
Na het ontbijt gingen we nog een beetje door Dublin lopen en keken we een beetje tv.
Om 5 uur gingen we eten net zoals in Nederland, maar dit keer was het vlakbij dus waren we extra vroeg.
Natuurlijk ging ik weer helemaal vooraan staan en begon al te schreeuwen toen ze bezig waren met het podium na Destiny & paris. Karin had dit keer zelf het fototoestel al vast. Klaar om te filmen.
Toen gingen de lichten uit. Ik begon nog harder te gillen en begon mijn stem nu echt te verliezen.
Ik zag Joe het publiek rond kijken en toen hij mij zag keek hij even verrast, maar ook verward.
Ik hoopte zo dat hij door zou hebben dat ik er al sinds Rotterdam was en me op het podium riep, maar bedacht me toen dat DE show voor Britney moest zijn en dat dus waarschijnlijk niet mocht.
Ik had het super warm, ik gilde, ik.sprong, ik zwaaide en ik zong. Elke keer als Joe mijn kant op keek kreeg ik het nog warmer en en lachte ik. Na de zoveelste keer lachte ik nog steeds, maar dit keer lachte hij terug.
Mijn hart ging tekeer en ik moest even frisse lucht hebben, maar ik kon nu niet weg dan was ik mijn plek kwijt en Joe en zijn glimlach. Ik begon te glimlachen bij het idee dat hij naar me lachte.
Nog 3 concerten en het was alweer klaar. De laatste is met halloween oehhh!
Ik richte me met mijn gedachtes toch nog steeds op Joe.
Hij zong het laatste stukje van See No More en bleef toen heel lang staan zwaaien achter het keyboard, waar hij van het podium af moest. Na Britney gingen we door naar het hotel, pakte onze spullen en vlogen naar Belfast. Daar aangekomen pakte we onze koffers en reden met de taxi naar het hotel.
We hadden alweer een heel mooi hotel.
Ik zette mijn spullen neer, nu slapen want het is midden in de nacht.
Vanaf nu kon ik zeggen: "vanavond het volgende concert!"

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen