Foto bij [187] Ted is dood

what do you think about the painting? Op deviantat vindt je echt de mooiste dingen... Ik raad jullie trouwens aan om nog goed te genieten van dit koppel, ik denk dat ik mijn belofte ga breken die ik heb gemaakt in chapter 57 what do you think? Geen reacties=ik doe gewoon wat mijn hart me ingeeft. Wat trouwens ook nog mooi is hoor. Ik heb twee eindes so i still have to chose.

Dit is een opmerkelijk lang hoofdstuk dus ik zou het écht op prijs stellen mocht dit een hoop kudo's krijgen en reacties want het maximum kudo's per dag staat op vier en serieus... Dat kan véél beter.


Dus meer heb ik niet op te merken behalve: ENJOY!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Korsakoff

    Hoi, Ik ben pas nieuw hier op Quizlet maar ik ben een ongelooflijke fan van HP. Dus ik zocht op Draco Malfidus en toen vond ikjou verhaal. Ikh eb het in 3 dagen uitgelezen want het zijn best lange stukjes. Maar wat een ontzettend mooi verhaal. KOmt er gouw een nieuw stukje bij?

    1 decennium geleden
  • Troian

    Haha, hoezo last van stemmingswisselingen?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen