I love you like never before
De volgende ochtend krijg ik een smsje van Niall. Goodmorning beauty! I love you, xNiall. Met een glimlach stuur ik ee wat terug. Goedemorgen lief, i love you to <3. Heb over je gedroomd . xiloveyouIk stap uit bed, kleed me aan en loop naar beneden. Sinds gisteren ben ik officieel Nialls vriendinnetje. Ik ben benieuwd wat Madison ervan zal vinden. Aan de andere kant kan het me helemaal niks schelen. Vrolijk eet ik mijn ontbijt en op weg naar de fietsenstalling kom ik Niall tegen. Als ik mijn fiets heb weggezet loopt hij naar me toe en geeft me een kus. Hand in hand lopen we naar binnen. Ik straal helemaal en geef Niall een kusje op zijn wang. Zodra we het klaslokaal binnenkomen laat hij me met tegenzin los. Ik ga naast Madison zitten. Ze zegt niks, ze kijkt me alleen vuil aan. Ik lach en sla mijn boek open. Tijdens de les kijk ik af en to naar Niall. Hij glimlacht en schrijft iets met een stift op zijn schrift. Girl I love you, I love you, I love you, like never before Ik lach en kijk verlegen naar beneden. Als de bel gaat en we na het 2e uur pauze hebben ga ik naar Jenna. Ze glimlacht van oor tot oor. 'Congrats Eef!; Ik lach. 'Dankje.' Na het laatste uur ga ik met Niall en Zayn mee naar de repetitie van hun band. 'Hebben jullie eigenlijk al een naam?' vraag ik. Zayn knikt. 'One Direction.' 'Leuke naam.' Dan beginnen de boys te zingen. Aan het eind van de repetitie zing ik ook nog even mee en ik krijg van iedereen complimenten. Niall brengt me naar huis e met een glimlach val ik in slaap. Ik ben het gelukkigste meisje op aarde!
Er zijn nog geen reacties.