# Thirty.
16+ ! // Oké, mijn eerste 16+ stukje. [Enjoy!]
Al zoenend tilt Draco mij op en neemt me mee naar boven. Als hij zijn kamerdeur open moet doen, laat hij me even staan. Nadat hij de deur heeft open gedaan, pakt hij me op bij mijn benen en tilt me over zijn schouder. Langzaam legt hij me op zijn bed en spreekt een spreuk uit in zijn kamer dat je ons niet kunt horen. Behendig trekt Draco zijn kleren uit en komt in zijn onderbroek bij me op bed zitten. Aan zijn speelse blik weet ik waar Draco heen wil gaan en ontdoe mijzelf ook van mijn kleren en zit alleen nog maar in mijn ondergoed. Vrij laat ik mezelf vallen op bed en doe mijn benen wijd. Als Draco op me komt liggen, streelt hij mijn wang. Steeds verder naar beneden. Als Draco bij mijn onderbroek komt, trekt hij mijn onderbroek van me af en ook hij ontdoet zich van zijn onderbroek. Ik wenk Draco dat hij dichterbij mag komen. Vlug komt hij dichterbij en duwt zijn erectie in mijn vagina. Hij geeft voorzichtig en zachte stoten, maar later word het steeds harder. Bij elke stoot speelt er een fijn gevoel in mijn buik. Uiteindelijk stopt Draco en al zoenend komt hij naast me liggen.
Reageer (2)
Snel verder
1 decennium geledenSnelverder! <3
1 decennium geleden