Foto bij 003 Elektriciteit

Geniet

Ik zette me naast de jongen. Hij keek eens vlug naar mij en draaide zich terug om. Ik zuchtte. Zou hij het volledige jaar niet tegen mij praten? Ik bekeek hem eens wat beter. Hij was best knap. hij heeft mooi donkerbruin haar, een prachtig gezicht en leuke sprekende ogen. Opeens draaide hij zich om naar mij. Hoi, zei hij. Ik ben Adam. Jij bent vast het nieuwe meisje? Ik ben Cassie antwoordde ik, en ja, ik ben de nieuwe. Hij had zo van die twinkellichtjes in zijn ogen. Hij had me precies gehypnotiseerd, ik kon niet wegkijken van zijn prachtige ogen. Cassie? Cassie! je bent zeker aan het dromen? ik vroeg je waarom je naar Fells church bent gekomen. Oeps, beter opletten Cassie dacht ik bij mezelf. Ik ben naar Fells Church gekomen omdat mijn moeder gestorven is in een ongeluk. Sorry, dat wist ik niet zei Adam, mijn innige deelneming. Dank je antwoordde ik. ik wou hem juist vragen hoelang hij hier al woonde toen de leerkracht begon met de ls. we gingen een bloedproef doen. we mochten onze eigen bloedgroep bepalen. aha zei Adam, daarom zijn onze dierbare Edward en Bella niet aanwezig in de les. Ik vroeg me af wat hij daarmee bedoelde. de leerkracht deelde naalden en proefpapiertjes uit. Prik je partner in de vinger en speer het bloed op het proefpapiertje zei de leerkracht. Dames eerst? vroeg Adam. ik kon niets anders doen dan glimlachen naar hem. Ok zei iken ik deed mijn ogen dicht. Toen nam hij mijn hand vast om in vinger te prikken. Op het moment dat zijn huid de mijne aanraakte kreeg ik precies een elektrische schok die door mijn ganse lichaam ging. Mijn ogen vlogen onmiddellijk open en zagen zijn ogen ook wijd opengesperd stonden, waarschijnlijk zag hij bij mij hetzelfde.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen