Foto bij 002 Vriendelijk

Hopelijk vinden jullie dit leuk

Cassie liep vlug door de gang naar haar eerste les. Ze botste tegen iets heel hard op. Sorry, ik had beter moeten opletten hoorde ik een vriendelijke stem zeggen. Geen probleem zei ik, ik had ook beter moeten opletten. Ben je nieuw? vroeg de vriendelijke stem. Ja, ik ben Cassie Black antwoordde ik. Aangenaam, ik ben Bella Swan en ze bood me haar hand aan en ik schudde ze. Haar hand voelde keikoud aan. Het was alsof ze haar hand in vers gevallen sneeuw had gestoken. Ik kreeg ook een raar buikgevoel toen ik haar de hand schudde. Maar ze keek zo vriendelijk dat ik mijn buikgevoel negeerde. Waar heb je les nu? vroeg Bella. In lokaal 2N18 antwoordde ik. Ik heb ook die les nu, zullen we samen gaan? vroeg Bella. Graag antwoordde ik. Kijk zei Bella, dat is de leerkracht van biologie. Uhm, ik moet eerst ergens naar toe zei bella plotseling. Ok, Ik zie je nog wel antwoordde ik. Ik vond dat Bella plots raar deed maar schudde het gevoel van mij af. Toen ik in het lokaal aankwam zag ik er een jongen zitten. hij leek heel verlegen en keek me niet aan. Ik ging bij de leerkracht en hij wees me de plek aan naast de verlegen jongen. Mooi dacht ik, dat heb ik weer!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen